فجر شهید سپاسی شیراز با نساجی مخالف است

زمان: 19:30
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777234

بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی شیراز که تیم آنها پس از هشت سال به لیگ برتر صعود کرده است ، مصمم هستند تا در سطح اول فوتبال ایران موقعیت خوبی کسب کنند ، بنابراین فردا ساعت 16:00 در ورزشگاه شهدای ساری با تیم نساجی روبرو خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، دیدار نساجی با فجر سپاسی از هفته اول لیگ برتر سه شنبه هفته جاری از ساعت 16 در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می شود.


بازیکنان فجر شهید سپاسی شیراز که تیم آنها پس از هشت سال به لیگ برتر صعود کرد ، مصمم هستند تا در سطح اول فوتبال ایران موقعیت خوبی را کسب کنند.

تیم نساجی جمعه گذشته عازم ساری شد تا تمرینات خود را در این شهر دنبال کند. پیش از این درباره برگزاری مسابقات خانگی نساجی در ورزشگاه شهدای ساری تردیدهایی وجود داشت اما به نظر می رسد اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه نساجی به این تیم اجازه بازی در ورزشگاه شهدای ساری را داده اند.

ورزشگاه شهید وطنی محل برگزاری مسابقات نساجی خانگی در دست بازسازی است و به نظر می رسد تا اواسط فصل نساجی باید در ورزشگاه شهدای ساری حضور داشته باشد. بازی نساجی با فجرسپاسی مانند همه دیدارهای هفته اول لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید