فداکاری جواد نکونام برای استقلال

فداکاری جواد نکونام برای استقلال

عباس سرخاب در خصوص گلایه جواد نکونام از وضعیت فعلی استقلال گفت: حق با نکونام است و رقابت های لیگ برتر از 21 مرداد ماه آغاز می شود اما تکلیف این تیم همچنان نامشخص است و جدا از اینکه نمی تواند بازیکن جذب کند، کلید خورده است. بازیکنان

وی افزود: به نظر من نکونام مردانگی زیادی نشان داده که تا به حال انجام نداده است و هرکس دیگری به جای او از استقلال دست می کشید. با اینکه شرایط تیم اصلا خوب نیست اما نکونام تیم را رها نکرد و نشان داد که مرد شجاعی است.

سرهاب در خصوص اینکه به جواد نکونام گفته شد تیم را برای کسب مقام پنجمی آماده کند، گفت: این یکی از مشکلات عجیب باشگاه استقلال است. نمی دانم چه کسی این را گفته است، اما باید گفت که این مسخره و احمقانه است. ظاهرا آقایان نمی دانند استقلال تیم بزرگی است و این تیم را با تیم های تازه تاسیس اشتباه گرفته اند.

پوشان مهاجم سابق آبی ها ادامه داد: هر دو تیم استقلال و پرسپولیس سرمایه های اصلی فوتبال ایران هستند و هواداران بی شماری در ایران دارند. هر دو تیم متعلق به یک دولت هستند و زیر نظر دولت و وزارت ورزش اداره می شوند، اما جای تعجب است که شرایط یک تیم پر رونق است، اما شرایط تیم دیگر آشفته و بحرانی است! وقتی حاکمان در استقلال بدهکار شدند باید پاسخگو باشند، مگر همین آقایان منتخب وزارت ورزش نیستند؟ چرا بین دو باشگاه تبعیض وجود دارد؟ عجیب است که مشکلات پرسپولیس یک شبه حل می شود اما مشکلات استقلال حل نمی شود.

بالاخره سر کوبا خاطرنشان کرد: هواداران استقلال و نکونام حق دارند اینقدر ناراحت باشند. همه تیم ها بازیکن دارند اما بدنسازی آبی پوشان هنوز مشخص نیست. وضعیت نگران کننده ای را برای استقلال در لیگ بیست و سوم تصور می کنم. من استقلال را تا این حد تنها و مظلوم ندیدم.

دیدگاهتان را بنویسید