فداکاری و حضور پرقدرت بسیجیان توانست آرامش را به کشور بازگرداند


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913682

سردار بوعلی گفت: امروز پس از چندین ماه درگیری شبانه روزی و حضور میدانی در اغتشاشات شاهد آرامش هستیم که این به برکت ایثار و حضور مقتدرانه بسیجیان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه، به مناسبت هفته بسیج، صبح امروز شنبه ۱۴ آذرماه، جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

همچنین پنج میلیون بسیجی از سراسر کشور از طریق ارتباط مستقیم و مجازی در این برنامه حضور خواهند داشت.

جمعی از بسیجیان استان فارس با حضور در شبستان امام خمینی (ره) در آستان مقدس احمدبن موسی (ع) با مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کنند.

در ابتدای این مراسم سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس با حضور در حرم شاهچراغ از شهدای امنیت در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های آن، شهدای سلامت و شهدای حادثه تروریستی یاد کرد. در تمام عرصه های پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی شایستگی خود را به عنوان سرباز ولایت به جهانیان ثابت کردند.

وی با بیان اینکه بسیجیان که بنا به فرموده مقام معظم رهبری از رهبران بالقوه بشریت هستند، چه در عرصه جنگ نرم و چه در عرصه جنگ سخت مردانگی خود را ثابت کرده و نشان داده اند، افزود: اینها مردانه هستند. مردمی هستند که همیشه یک قدم از دشمن جلوتر بودند و ثابت کردند که توطئه های دشمن را قبل از تحقق خنثی می کنند و این را در همه عرصه ها می بینیم.

بوعلی ادامه داد: در مواقع لزوم تبیین دین در کنار مردم هستند و همیشه در مساجد و همه رویدادهای فرهنگی حضور دارند. در روزهای سخت چه در دوران انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس به خوبی ثابت کردند که بدون آنها معلوم نبود سرنوشت انقلاب به کجا ختم می شد.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: در تمام توطئه هایی که در شهرها شروع شد، بیجیانی بودند که با جان خود در وسط میدان حضور داشتند و امروز ثابت کردند که همیشه ثابت قدم خواهند بود و دشمن را به خاک می سپارند. رویاها..

وی با تاکید بر اینکه اصولگرایان با بصیرت و شعور کامل نیازی به توجیه ندارند و برای خود رسالت مشخص می کنند، گفت: هر جا که ترس و ناامنی در برخی افراد وجود دارد این اصولگرایان هستند که با تمام وجود برای نظام و انقلاب مبارزه می کنند. استحکام – قدرت اسلام و نسب نورانی ولایت محفوظ است و با نثار جان به این موضوع مباهات کردند.

سردار بوعلی به صراحت بیان کرد: امروز پس از چندین ماه درگیری شبانه روزی و حضور در میدان در آشفتگی، آرامش را می بینیم، این به خاطر فداکاری و حضور مقتدرانه بسیجیان است چرا که با بدخواهان مدارا کردند. و همه کسانی که فریب خوردند، اما زمین را خالی نکردند.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه مردم استان توانستند فارس را به عنوان یکی از استان های برتر کشور معرفی کنند، گفت: بسیج ثابت کرده است که همیشه در کنار نیروی انتظامی بوده و همه جانبه از آنان حمایت کرده است. مناطق حضور موثری دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید