فداکاری پزشکان و پرستاران در برابر ولیعهد هرگز فراموش نخواهد شد


زمان: 09:12
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1811952

سردار گیاسی گفت: پزشکان و پرستاران از بدو شیوع در خط مقدم مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب بوده و با فداکاری و شجاعت مثال زدنی به یاری بیماران شتافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سید هاشم گیاسی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در گفت و گو با صبح توس با تبریک روز بسیج جامعه پزشکی متخصصین سلامت کشور اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی فعال و فعال است. گروه تاثیرگذار در حوزه سلامت و بهداشت که در فعالیت های جهادی و ارائه خدمات به پزشکان نیازمند و مناطق فقیرنشین کشور نقش اساسی دارد.

وی با تجلیل از ایثار پزشکان و پرستاران در مبارزه با بیماری های عروق کرونر و ارائه خدمات به مردم، افزود: پزشکان و پرستاران از بدو شیوع در خط مقدم مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب بوده و به کمک بیماران مثال زدنی شتافتند. از خود گذشتگی و شجاعت.»

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با دفاع از یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت گفت: کادر بهداشتی و درمانی کشور در مبارزه با بیماری عروق کرونر قلب افتخار می کنند و سربلندی آنان هرگز فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه روحیه بسیجی و مدیریت جهادی پزشکان را در مبارزه با بیماری عروق کرونر دیده ایم، افزود: برای بیماران و واکسیناسیون یکی از صحنه های طلایی تاریخ انقلاب اسلامی است.

سردار گیاسی با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات تخصصی پزشکی به محرومان ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی با برگزاری اردوهای جهادی در مناطق فقیرنشین خدمات درمانی تخصصی به مردم ارائه کرده است و این اردوهای جهادی نیازمند توسعه بیشتر است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به پیشرفت های چشمگیر علم پزشکی در دوران انقلاب اسلامی گفت: ترویج فرهنگ انقلابی و بسیجی در جامعه پزشکی و پرستاری کشور یکی از ماموریت های مهم بسیج جامعه پزشکی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید