فدای وقت و هزینه پویایی چرخ های کارخانه / اجرای 876 ساعت “ایثار” توسط کارگران بسیجی سیستان و بلوچستان

ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786686

طعم شیرین شفقت و همدلی با خدمت بی قید و شرط به مردم ادامه دارد.

بار دیگر بسیجیان سیستان و بلوچستان با نثار زمان و هزینه برای پویایی چرخ های کارخانه و کمک به دیگران در یک عملیات جهادی به طرح تغییر ایثار پیوستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ روزهای سخت دفاع مقدس در برابر افکار و باورهای متفکر دلاورمردانش به یادگار مانده ایم به طوری که امروز در عرصه دفاع اقتصادی جوانان حضور دارند. مردمی که به چرخش تولید کشور کمک می کنند دردهای خود را فراموش کنید و به نیازمندان کمک کنید و از شهدا الگو بگیرید. علیرغم مشکلات اقتصادی موجود، آنها پا جای پای قهرمانان و رزمندگانی گذاشتند که امروز صلح، اقتدار و امنیت را مدیون شجاعت آنها هستیم.

نزدیک به چهار دهه از دفاع مقدس می گذرد، هرچند آن روزها یک سلاح نظامی بود و امروز وسیله ای کاری، فنی یا عملیاتی است و اکنون به یک طرح تولید ملی تبدیل شده است. اما امروز کارگران ما پا به پای همان مبارزان پیشرفت کشور گذاشتند و در دژی که از خاکریزها تا پشت ماشین های تولیدی ادامه داشت ثابت کردند که همچنان در گذرگاه های سخت انقلاب و کشور ایستاده اند و می کنند. نگذارند دشمنان نظام با تحریم های بسیار ناجوانمردانه به تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی خود منجر شوند.

این در حالی است که جامعه کارگری در دوران انقلاب اسلامی بارها چه در عرصه تولید و چه در جبهه جهاد ثابت کرده است که حیات یک ملت مرهون کار و تلاش است.

محمد گرزای مدیر بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما از اجرای 875 ساعت “تحول ایثار” توسط بسیجیان این استان خبر داد و گفت: 53 واحد تولیدی در به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته بسیج در اقصی نقاط استان در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

وی افزود: یکی از اهداف این طرح تداوم کار بدون مزد است. در این راستا با وجود شیوع ویروس ننگین کرونا و فشارهای اقتصادی و معیشتی بر جامعه کارگری، این کارگران مظلوم در خط مقدم رسیدگی به مجروحان و پرداخت بدهی های آنان هستند.

به گفته این مقام مسئول، با توجه به اینکه یکی از اهداف دشمن ناامید کردن مردم و خاموش کردن چرخ واحدهای تولیدی بود، بسیجیان با حضور پویا و فعال خود در جبهه اقتصادی، توطئه دشمن را خنثی کردند.

وی افزود: کارگران بسیجی برای کاهش رنج مردم بعد از ساعت کاری بدون هیچ مزد و مزایا به کار خود ادامه داده اند که این نشان دهنده عزم آنها در پویایی چرخ کارخانه ها و واحدهای تولیدی و همچنین جهاد بشردوستانه است که همگان ثابت می کنند که در طول زمان کارگران در این چهل سال با وجود مشکلاتی که در کشور وجود داشت، همواره به آرمان های انقلاب و نظام اسلامی پایبند بوده اند.

مدیر سازمان بسیج عشایری در بخشی دیگر از سخنان خود ادامه داد: به مناسبت هفته خدمت جهادی بسیج با حضور معتمدین در دو کارخانه بافت بلوج و نیروگاه بخار ایرانشهر با همت کارکنان و کارگران تقویت روحیه و انگیزه و آموزش. مقابله با بحران ها و طبق پروتکل های بهداشتی ضروری بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید