فدراسیون به وعده های خود به قهرمانان عمل کرد/ وزارت ورزش باید قوانین اعطای قهرمانان را تغییر دهد.


ساعت: 21:16
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878545

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: آیا واقعا تامین 500 متر زمین برای رضا قیطاسی در کبودرآهنگ سخت است؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده در مراسم تجلیل از رضا گایتاسی در کبودرآهنگ گفت: فدراسیون به قول هایی که در ماه های اخیر به این قهرمان داده عمل کرده است اما همچنان معتقدیم که قهرمان و امثال او مظلوم است. قهرمانان فدراسیون پرورش اندام از کمبودها ناراحت نیستند بلکه از تبعیض هایی که در قوانین اهدای مدال آوران وجود دارد گلایه دارند. این درست نیست که بخواهیم فقط در بازی های آسیایی و المپیک یک رشته باشیم تا کار را راحت کنیم. علاقه به یک رشته خاص در بین مردم و تعداد مخاطبان را نیز باید در نظر گرفت، اما متاسفانه در سال های اخیر رشته های فدراسیون بدنسازی در کل با یک حرکت اشتباه از لیست قهرمانان حذف شده است.

وی افزود: درخواست من از دکتر شکوه فر معاون وزیر ورزش که در این مراسم حضور دارند و خودشان نیز مسائل مربوط به قهرمانان را رصد فنی می کنند، بررسی این آیین نامه و قهرمانان فدراسیون پرورش اندام است. «جوایز و تسهیلات توزیع خواهد شد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: هر چه در توان داشتیم انجام دادیم. فدراسیون و کمیته قویترین مردان به آقای قیطاسی در مجموع 7 سکه بهار آزادی اهدا کردند. با این حال معتقدم این جوایز فقط می تواند اندک هیجان اجتماعی را که کیتاسی با قهرمانی خود در دل مردم شهر و دیارش ایجاد کرده است جبران کند.

نصیرزاده همچنین به مقامات محلی مراجعه کرد و گفت: آیا واقعا ایمن سازی 500 متر زمین برای رضا گیتاسی در کبودرآهنگ مشکل است؟ او به عنوان یک قهرمان باید بتواند با توجه به نام و مقامی که پیدا کرده در رشته تخصصی خود فعالیت کند. او که به قهرمانان خدمت می کند، دستش را می بوسم.

وی در پایان افزود: امیدوارم وعده ها فقط حرف و شعار نباشد. در دوره قبل از مسابقات قویترین مردان که رضا قیطاسی سوم شد، به نفرات اول و دوم مسکن و زمین در زادگاهشان اهدا شد، اما قیطاسی تنها یک کارت هدیه ۳۰۰ هزار تنی دریافت کرد. این وظیفه مقامات محلی است که از این قهرمان حمایت کنند که افراد بسیار ضعیف می توانند برای حل مشکلات خود به او مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید