فدراسیون فوتبال برای ما مهم است/ استعفای ذوالفقار نسب از پرسپولیس هنوز قطعی نشده است; من داخل باشگاه ها را نمی دانم

ساعت: 16:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804871

بازی تماشاگران مقابل امارات را تماشا کردم اما نشد

وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور تماشاگران را در دیدار مقابل امارات پیگیری کردم اما نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با امارات امشب با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

حمید سجادی در حاشیه این تمرین گفت: صعود ارزشمندی داشتیم و این موفقیت مبارکی برای ملت بزرگ ایران و فدراسیون و اعضای تیم ملی فوتبال است. شبی که سوار شدیم، یک کشور خوشحال بود. آرزو می کنم اعضای تست مثبت تیم ملی به تیم برگردند و روند درمان را تکمیل کنند. امیدوارم بازی خوبی مقابل امارات داشته باشیم.

وی درباره حضور تماشاگران در بازی فردا گفت: فردا از نعمت حضور تماشاگران محروم هستیم، سعی کردیم تجدید نظر کنیم اما به خاطر اومیکرون فایده ای نداشت. پیگیری کردم ولی نشد.

سجادی در پاسخ به سوالی درباره روند تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: در اساسنامه فدراسیون فوتبال پیگیر حل مشکل هستیم و تاکنون با نمایندگان مجلس همکاری داشته ایم. “

وی با اشاره به شرایط باشگاه پرسپولیس گفت: برای حمایت از پرسپولیس اقداماتی انجام داده ایم اما آثار آن به زودی مشخص می شود. من داخل باشگاه ها را نمی دانم. استعفای بیژن ذوالفقارنسب هنوز قطعی نشده و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیاز به تقویت دارد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اقدامات حمایتی وزارت ورزش برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی خاطرنشان کرد: قطعا برای حمایت از تیم ملی برنامه داریم و فدراسیون فوتبال برای ما مهم است. آنها برنامه های مدون و ارزشمندی دارند و قطعا تا الان هم برنامه ریزی کرده اند. راه روز به روز سخت تر می شود و رقیب نزدیکی نداریم. ما باید متفاوت از دوره های قبل به نظر برسیم. حمایت ما ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید