فدراسیون فوتبال حق ما را بدهد

ساعت: 18:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785394

واگن های آلومینیومی و نفتی ام اس چه گفتند؟

واگن های آلومینیومی و نفتی ام اس آنها بعد از جلسه صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول خطیبی در نشست خبری پس از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: این پیروزی را که واقعا در یک بازی سخت، دوندگی و نظامی به دست آمد تبریک می گویم. می دانستیم بازی سختی داریم و در نیمه اول به بچه ها گفتم که فرم بازی را که باید هدفمند می شد از دست دادیم زیرا باید زودتر گل می زدیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به منطقه خطر حریف برنامه دیگری داشتیم اما سریع کار کردیم و سر تیم به هم ریخت. نیمه دوم با صحبت هایی که داشتیم بهترین بازی ما در این فصل بود. از بچه ها تشکر می کنیم که با صبر و حوصله به آنچه گفتیم عمل کردند. افرادی که فرستادیم خوب کار کردند و یک بازی منطقی ارائه کردیم.

سرمربی آلومینیوم اراک ادامه داد: با تشکر از بازیکنان تیم و کاپیتان. بین بازیکنان ما همدلی وجود دارد و کاپیتان تیم یکی از بازیکنانی است که در این سال‌ها دیده‌ام که تیم را به خوبی هدایت و حمایت می‌کند. امیدوارم اتحاد و یکپارچگی در تیم حفظ شود و همینطور که هست ادامه دهیم.

حتیبی با بیان اینکه نباید توقعات از تیم بالا برود، تصریح کرد: لطفا از این به بعد توقعات را بالا نبرید زیرا در غیر این صورت شرایط به همان شکلی می شود که در نیمه اول دیدیم. امروز نباید مثل نیمه اول با بچه ها رفتار کنیم. بگذارید کارشان را انجام دهند و راحت باشند. سپس آنها می توانند به خوبی کار کنند.

وی همچنین درباره وضعیت روحی بازیکنان تیمش یادآور شد: هفته به هفته جلو می رویم. تا فردا خوشحالیم و از فردا سعی می کنیم هفته آینده بازی کنیم. مطمئنا برای وضعیت روحی خوب بازیکنان تلاش خواهیم کرد. هر اتفاقی بیفتد، این روند را ادامه خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با دریافت گل اول تیم از هم نپاشد، گفت: همانطور که گفتم اتحاد در تیم وجود دارد. وقتی یک بازیکن اشتباه می کند، بازیکن دیگر جبران می کند. این از بدتر شدن وضعیت جلوگیری می کند. در نیمه اول هم رانندگی کردیم، اما نحوه بازی ما خوب نبود. نیمه دوم بسیار زیبای فوتبال را دیدیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره محمدامین اسدی گفت: یکی از بازیکنان خوب ما خواهد بود. این اولین بازی او بود و باید هماهنگ شود.

فراز کمالوند در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک گفت: بازی بسیار خوبی بود و در نیمه اضافه اشتباه اعلام شد. اگر مجازات درست نیست، از فدراسیون فوتبال و قوه قضائیه خواهش می‌کنم که بدون اختلافی که از آن صحبت می‌کنیم به ما حق بدهند. من به صراحت می گویم که حق ما ضایع شده است و به هر نحوی می توانند این حق را به ما بدهند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تیم خوبی داریم اما بهترین پولی که به یک بازیکن می دهیم به طور متوسط ​​700 میلیون است. فعلا ریالی پرداخت نکرده ایم و نمی دانیم خواهیم داشت یا نه؟ ما تیم خوبی داریم اما وقتی مشکلات زیاد است مربی نمی تواند روی مشکلات فنی تمرکز کند. من همه چیز را مقصر نمی دانم، اما اگر داور یک پنالتی اعلام نکند و با نتیجه یک بر صفر به رختکن برویم، شاید نیمه دوم بازی یک مسابقه دیگر باشد.

کمالوند در پاسخ به این سوال که اگر دو فصل در اراک بودید، وضعیت این تیم را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: اگر بازی در انزلی روال عادی پیش می رفت، آلومینیوم بلافاصله بالا می رفت. تیمی با این علاقه مردم، بودجه و زیرساختش باید در لیگ باشد. حیف که آلومینیوم در لیگ نیست.

وی با اشاره به عملکرد بازیکنانش یادآور شد: بازیکنان ما امروز عقب نشینی نکردند. ما از نظر تهیه و بودجه مانند آلومینیوم نیستیم. حتیبی تیم محترمی ساخته که امیدوارم همچنان موفق باشد. من تیم آلومینیوم را خوب دیدم، بازیکنان باتجربه ای دارند که می توانند برای کسب سهمیه بجنگند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره حواشی تیم ملی اسکوچیچ گفت: هرگز در این مورد صحبت نمی کنم چون به ما ربطی ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید