فدراسیون فوتبال: فیفا مهلتی برای توضیح وقایع مشهد تعیین نکرده است. به هیچ وجه نمی خواهم بگویم که توصیه می کنم مادر قبل از قرعه کشی جام جهانی غیر فعال باشد.

فدراسیون فوتبال: فیفا مهلتی برای توضیح وقایع مشهد تعیین نکرده است.  به هیچ وجه نمی خواهم بگویم که توصیه می کنم مادر قبل از قرعه کشی جام جهانی غیر فعال باشد.

روهر نهاو مهلتی برای این موضوع تعیین نکرده است. فغانپور با بیان اینکه با این تفاسیر فیفا قبل از قرعه کشی جام جهانی حاضر به توضیح به فدراسیون نشد، گفت: به هیچ عنوان در نامه فیفا چنین درخواستی نشده است. وی گفت: میرشاد ماجدی و برخی از اعضای فدراسیون فوتبال هم اکنون برای قرعه کشی جام جهانی در قطر هستند و قرار است با اینفانتینو دیدار کنند.

رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال در نامه ای از فیفا تایید کرد که فدراسیون جهانی برای این موضوع ضرب الاجلی تعیین نکرده است.

صفی الله فغانپور در گفت وگو با فارس، درباره درخواست فیفا از فدراسیون فوتبال ایران برای توضیح درباره اتفاقات بازی ایران و لبنان در مشهد گفت. علیرغم حضور ناظر فیفا در بازی ایران و لبنان و گزارش رویدادها، فیفا از فدراسیون فوتبال خواست تا درباره این اتفاقات توضیح دهد.

وی افزود: یعنی فیفا آیا موانع در این بازی طبیعی و منطقی بود؟ البته فیفا در این نامه به نکاتی در مورد حضور بانوان در مسابقات قبلی تیم ملی اشاره کرده و گفته است که با حضور بانوان در تیم ملی در سال 2019، در زمان ریاست مهدی تاج، فصل جدیدی از آغاز آغاز شد. حضور و تغییر زنان در فوتبال ایران. فیفا از این مشکل تشکر کرد اما برای بازی ایران و لبنان توضیح خواست.

سرپرست معاونت حقوقی فدراسیون فوتبال افزود: فدراسیون اکنون در تلاش است تا توضیحات کامل و دقیق خود را به فیفا ارائه کند. برای رعایت پروتکل های بهداشتی، هواداران از همان ابتدا مجبور به حضور در ورزشگاه نبودند، اما ناگهان در عرض 72 ساعت مقرر شد هواداران نیز به ورزشگاه بیایند. میرشاد مجیدی و برخی مسئولان فدراسیون فوتبال هم اکنون برای قرعه کشی جام جهانی در قطر هستند و قرار است با اینفانتینو دیدار کنند.

فغانپور در پاسخ به این سوال که آیا فیفا برای فدراسیون فوتبال مهلتی برای توضیح تعیین کرده است، گفت: مهلتی تعیین نشده و فقط فیفا درخواست گزارش کرده است.

وی گفت: فیفا قبل از قرعه کشی جام جهانی نمی خواست در مورد فدراسیون اظهار نظر کند، در نامه فیفا چنین درخواستی وجود ندارد. به نظر نمی رسد در حال حاضر موضوع خاصی باشد زیرا ناظران فیفا حضور داشتند و شرایط را خودشان دیدند.

دیدگاهتان را بنویسید