فدراسیون والیبال در سرمایه گذاری روی نوجوانان تاثیر خوبی خواهد گذاشت. کار با این گروه سنی برای من پنجره جدیدی است


ساعت: 19:47
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914837

سرپرست تیم ملی جوانان گفت: فدراسیون والیبال نسل جدید بازیکنان را به خوبی پرورش می دهد و در آینده نتیجه خوبی از این سرمایه گذاری خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر در مراسم استقبال از تیم ملی جوانان در فرودگاه امام خمینی (ره) پس از کسب مقام نایب قهرمانی لیگ ملت های منطقه آسیای میانه گفت: ما هستیم. کار با بازیکنان جوان در مسابقاتی در این سطح یک تجربه است.” برای من کاملا جدید و جالب بود. کار کردن با این گروه سنی را مفید می دانم زیرا پنجره جدیدی برای من است.

وی ادامه داد: زمانی که سرمربی تیم ملی شدم برخی از این بازیکنان حتی به دنیا نیامده بودند، الان با هم هستیم و کارها را با هم انجام می دهیم. خیلی شیرین و هیجان انگیز است و امیدوارم بتوانم برای این نوجوانان کار مثبتی انجام دهم.

وی با اشاره به تجربه حضور در لیگ ملت ها در منطقه آسیای میانه گفت: پس از 17 سال پاکستان میزبان این مسابقات بود و ایرادات و کم تجربگی در این میزبانی وجود داشت که برای من عجیب بود. شاید الفبای برگزاری مسابقات با تیم های خارجی را نمی دانستند اما تلاش کردند و این تلاش قابل قبول است.

خوش خبر افزود: رقابت تیم ملی نوجوانان با تیم های بزرگسالان تجربه سختی بود. با توجه به بازی هایی که انجام دادند قطعا آینده خوبی خواهند داشت. بازیکنان مستعدی هستند و اگر شبانه روز با آنها مثل لیگ یک رفتار شود، در آینده شاهد حضور بازیکنان خوب زیادی در تیم ملی بزرگسالان خواهیم بود. فدراسیون از این سرمایه گذاری سود می برد، تنها چیزی که نیاز است تجربه، خودباوری و زمینه ای برای بروز استعدادهاست. حضور در چنین تورنمنت هایی شاخص خوبی از این بازیکنان است.

مسابقات والیبال لیگ ملت های آسیای مرکزی از سوم تا هشتم آذرماه به میزبانی شهر لاهور پاکستان با حضور پنج تیم از پاکستان، ایران، بنگلادش، افغانستان و سریلانکا برگزار شد.

تیم ملی نوجوانان ایران در دیدار پایانی این دوره از مسابقات نتیجه را به تیم ملی بزرگسالان پاکستان واگذار کرد و نایب قهرمان شد.

دیدگاهتان را بنویسید