فدراسیون کشتی از شورای برون مرزی مجوز گرفت. او قطعا تیم ملی آزاد را به آمریکا خواهد فرستاد


ساعت: 18:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916180

تیم ملی کشتی فرنگی با مجوز شورای برون مرزی امشب راهی آمریکا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برای تعدادی از اعضای تیم کشتی آزاد امروز روادید حضور در مسابقات جهانی صادر شد. با توجه به اینکه سه کشتی گیر، دو مربی، یک داور و یک سرپرست هنوز روادید صادر نکرده اند، فدراسیون کشتی تصمیم گیری در مورد حضور آنها در مسابقات جهانی را به شورای برون مرزی واگذار کرد.

این در حالی است که غیبت های غیر موجه در مسابقات جام جهانی باعث حذف از مسابقات قاره ای و در نتیجه عدم حضور در جام جهانی 2023 می شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، در پی عدم صدور روادید برای شش نفر از اعضای تیم کشتی آزاد ایران از سوی آمریکا برای حضور در رقابت های جام جهانی و اعلام فدراسیون کشتی مبنی بر اینکه اعزام بقیه اعضا منوط به نظر مثبت شورای برون مرزی وزارت ورزش است. انجام شد، این هیئت اعلام می کند که هیچ ایرادی با اعزام تیم به مسابقات جام جهانی ندارد و اعزام بر اساس قضاوت فنی فدراسیون کشتی قابل انجام است.

بدین ترتیب با موافقت شورای برون مرزی سفر آزادکاران به آمریکا، این تیم امشب راهی فرودگاه امام خمینی (ره) و راهی آیووا می شود.

فدراسیون کشتی همچنین از سعید یوسفی، مسئول روابط بین الملل فدراسیون کشتی که در دبی به سر می برد، خواسته است تا فردا (25 آذرماه) شرایط را برای صدور روادید علی اکبر فضلی، علیرضا کریمی و امیرعلی آذرپیرا فراهم کند. ) از طریق ارتباطات بین المللی و تماس با رئیس فدراسیون جهانی سه نفر نیز با پرواز جداگانه راهی آمریکا شدند تا به تیم ملی کشتی آزاد بپیوندند.

اگر این نفرات به مسابقه نرسند، ستاد تیم ملی باید تیم کامل 10 نفره را با جابجایی وزنه به مصاف حریفان بفرستد.

دیدگاهتان را بنویسید