فرار بی نظیر دختر 20 ساله ایرانی از دید و بازدید نوروزی

عادات آزاردهنده بایرام دیدنی

فرار بی نظیر دختر 20 ساله ایرانی از دید و بازدید نوروزی

-سلام سال نو مبارک. زنگ زدم که اگه خونه باشی عید دیدنی اونجا هستیم.

سلام سال نو بر شما هم مبارک. امکان نداره جسارت کنی

_چطور؟ تو خونه نیستی؟!

چرا ما در خانه هستیم، اما اگر ممکن است، نیایید!

گفتگوی غیر واقعی که بیشتر ما آرزو می کنیم که حقیقت داشته باشد زیرا همیشه جنگ اول بهتر از آخرین صلح است! دیدن و بازدید از عید نوروز در ایران، با وجود همه زیبایی که دارد، گاه با انزجار روانی زیادی همراه است که باعث می شود برای دیدار با آن، این زیبایی ها را هدیه کنیم. در واقع باید گفت در بسیاری از موارد حق با ماست. مرور این عادات آزاردهنده در چشم ها و ملاقات ها می تواند فشار خوبی برای ترک آن ها باشد، پس برای رسیدن به این هدف با ما همراه باشید.

اعلان تغییرات ظاهر مهمان یا میزبان

میهمانان یا میزبانان عزیز، به لطف پیشرفت دانش بشر در چند قرن اخیر، همه خانه ها مجهز به آینه های صیقلی هستند و ساکنان برای دیدن ظاهر خود نیازی به نظر دیگران ندارند! مدت هاست که دوره نگاه کردن به چهره در آب زلال چشمه به پایان رسیده است، پس بهتر است خود را به روز کنید. در واقع ما نیازی به اطلاع شما از تغییرات ظاهری مانند چاقی، ضعف، جوش، بزرگ شدن یا کوچک شدن اندام هایی مانند بینی، ظاهر شدن علائم پیری نداریم، توجه شما به ظاهر افراد فوق العاده است، اما فوق العاده آزار دهنده! پس لطفا مراقب باشید.

شرح شغل سال گذشته را دریافت کنید

فرار بی نظیر دختر 20 ساله ایرانی از دید و بازدید نوروزی

شاید جالب باشد بدانید که اولا شما کارفرمای مهمان خود نیستید، این را هم بدانید که هیچکس برای مصاحبه کاری به خانه شما نیامده است! بنابراین باید سوالات مربوط به درآمد، عنوان شغل، اهداف شغلی و غیره را فراموش کنید. بله، بله، کنجکاوی در مورد این چیزها خیلی خوب است، اما به من اعتماد کنید، با پرسیدن این سوالات، برخی از درآمد افراد با شما تقسیم نمی شود یا اطلاعات شما با سازمان های بزرگ جاسوسی برابری نمی کند. از دلسوزی و کنجکاوی شما متشکرم.

اهمیت زیادی برای دانش و یادگیری دارد

بله حق با شماست، علم را باید از گهواره تا گور جست وجو کرد، اما جستجوی دیگران آنقدرها هم که فکر می کنید مهم نیست! اطلاعات کامل در مورد وضعیت تحصیل در مقاطع مختلف، اطلاعات ترم آخر، میان ترم و سایر قسمت های ترم، آمادگی برای آزمون کاندیداتوری و موارد دیگر ممکن است برای شما جالب باشد، اما مطمئن باشید برای دیگران خوشایند نخواهد بود. . همچنین خواهشمند است تا حد امکان کسی را مجبور به نام بردن نام افرادی که بدون تحصیلات به مدارج عالی رسیده اند، خودداری نمایید. نام ها بسیار زیاد و دشوار است، لطفاً آموزش خود را در این زمینه بهبود ببخشید!

کنترل جمعیت سرانه

فرار بی نظیر دختر 20 ساله ایرانی از دید و بازدید نوروزی

خانواده و دوستان عزیز، از دلسوزی شما برای کنترل سرانه جمعیت بسیار سپاسگزار و اندوهگین هستیم! در واقع قصد ازدواج یا نکردن رفتار شما را نرمتر نمی کند پس بهتر است از پرسیدن این سوال خودداری کنید لطفا انتظار نداشته باشید زوج های جوان تصمیم خود را در مورد بچه دار شدن پشت میکروفون دنیا اعلام کنند. متأسفانه ضرب المثل «بچه نمک زندگی است» قدیمی و غیر واقعی است. با حضور تو اوزیران و نمک ذاتی وجودت، زندگی به اندازه کافی شور است

دیدگاهتان را بنویسید