فراهم کردن شرایط لازم برای تربیت دانشجوی کارآفرین در مناطق آزاد


ساعت: 00:45
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812771

وزیر آموزش و پرورش گفت: مناطق آزاد می توانند 50 درصد تولید ناخالص داخلی را تامین کنند اما در این راستا باید شرایط لازم برای تربیت دانش آموز کارآفرین فراهم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری پنجشنبه شب در نشست با تشکل های دانشجویی در سالن غدیر فرمانداری ویژه آبادان گفت: اهمیت تشکل دانش آموزی در کنار تشکل های دانش آموزی بسیار است. وی با تاکید بر اینکه حلقه های میانی باید با حضور دانش آموزان تشکیل شود، افزود: دانشجویان سرمایه اصلی جامعه و آینده سازان کشور هستند و حتی بدون تشکل های دانشجویی نمی توان اقدام بزرگی انجام داد.

وزیر آموزش و پرورش تولید محتوا از طریق پنج میلیون دانش آموز بسیجی را مهم دانست و گفت: برای مشارکت در این زمینه نیازمند ظرفیت بالای علمی و خلاقانه دانش آموزان هستیم.

نوری ظرفیت مناطق آزاد در ایران را مهم دانست و گفت: مناطق آزاد می توانند 50 درصد تولید ناخالص داخلی را تامین کنند اما در این راستا باید شرایط لازم برای تربیت دانشجویان کارآفرین فراهم شود.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی در مناطق آزاد باید جایگزین حافظه مرکزی شود، تصریح کرد: در صورت تحقق این امر نرخ بیکاری در مناطق آزاد به صفر می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید