فردا آخرین مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1402 است


ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918167

مشاور رئیس جمهور و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: فردا 5 آذرماه آخرین مهلت شرکت داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر علیرضا کریمیان با بیان اینکه بیش از 340 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 ثبت نام کرده اند، افزود: متقاضیان پذیرش در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و مایل به شرکت در این آزمون. در بیست و هشتمین المپیاد علمی – دانش آموزانی از کشور که موفق به ثبت نام در این آزمون در زمان مقرر نشده اند تا پایان عصر روز شنبه 5 آذرماه مهلت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنسه ثبت نام خود را اعلام کنند.

وی افزود: با توجه به زمان محدود تا برگزاری آزمون و نیاز به اقدامات اجرایی مستمر برای تهیه مناطق، کارت آزمون، دفترچه سوالات و پاسخنامه، امکان تمدید مهلت ثبت نام وجود ندارد و لازم است داوطلبان از زمان باقی مانده و بدون درخواست پس از تاریخ فوق برای ثبت نام پذیرفته نخواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: ثبت نام متقاضیان تنها زمانی تکمیل می شود که در پایان مراحل ثبت نام در صفحه جداگانه ای از سامانه ثبت نام، شماره پرونده 7 رقمی و 16- دریافت کنند. کد رهگیری رقمی که هر داوطلب باید یک نسخه چاپی از آن داشته باشد، درخواست ثبت نام خود را آماده کرده و تا زمان اعلام نتایج نهایی نزد خود نگه دارید.

آزمون کارشناسی ارشد پیوسته 1402 در روزهای پنجشنبه 11 و جمعه 12 اسفند 1401 برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید