فردا درباره سرمربی تیم ملی فوتبال تصمیم می گیریم/ به شرط انتخاب سرمربی ایران از تامین مالی خودداری می کنم.


ساعت: 20:28
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883650

تا امروز اعضای هیئت مدیره تصمیم نهایی نگرفته اند.

عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: بعد از جلسه فردا تصمیم نهایی را درباره سرمربی تیم ملی خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احسان اوصولی، عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی گفت: هفته گذشته با اعضای هیات مدیره و آقای اسکوچیچ جلسه داشتیم و صبح فردا (یکشنبه) ) دوباره جلسه خواهیم داشت و توضیحات اعضای کمیسیون فنی را می شنویم نتیجه گیری می کنیم. امیدوارم فردا به نتیجه برسیم. من بعد از جلسه گزارش خواهم داد و نتایج جلسه هیئت مدیره را اعلام خواهم کرد. ابتدا باید تصمیم بگیریم که سرمربی فدراسیون را عوض کنیم یا نه.

وی همچنین گفت: اعضای هیات مدیره هنوز تصمیم مستقیمی نگرفته اند و اعضای کمیته فنی نیز بررسی خود را انجام داده اند. در فرصت باقی مانده تا جام جهانی فضای همدلی و اتحاد برقرار باشد و به هدف مشترکمان که موفقیت کشورمان در جام جهانی است برسیم. از حدس و گمان بپرهیزید. ما هم این حساسیت را درک می کنیم و بر اساس این حساسیت پیش می رویم.

عضو هیئت مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: بعد از جام جهانی زمان زیادی برای انتقاد وجود دارد. با توجه به زمان کم و تصمیمی که فردا گرفته می شود، حمایت کنیم و به سمت همدلی که به نفع تیم ملی است حرکت کنیم. مکانیزم تصمیم گیری همیشه این بوده است که کمیته فنی بررسی می کند و هیئت مدیره آن تصمیم را بررسی می کند و در نهایت نتیجه را اعلام می کند. ما خارج از چارچوب اساسنامه صحبت نمی کنیم و طبق اساسنامه عمل می کنیم. هنوز تغییری ایجاد نشده و فردا در خدمت کمیته فنی هستیم و در نهایت نتیجه را اعلام می کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره انتخاب مربی داخلی یا ذخیره خارجی تاکید کرد: فردا به این موضوع رسیدگی و تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. شاید به نتیجه نرسیم اما سعی می کنیم تصمیم بگیریم و جمع بندی کنیم.

اصولی درباره وظایف سرپرست فدراسیون تصریح کرد: طبق اساسنامه سرپرست به کار خود ادامه می دهد و تمامی وظایف سرپرست فدراسیون را بر عهده دارد. تصمیم نهایی در مورد انتخاب سرمربیان با اساسنامه هیات مدیره است و هیات مدیره در 17 شهریور تغییر نخواهد کرد.

در مورد اینکه پرداخت بودجه کمکی به فدراسیون به انتخاب سرمربی ایرانی بستگی دارد چطور؟ گفت: من این موضوع را تکذیب می کنم. من به صراحت و صریح می گویم که چنین مشکلی را تکذیب می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید