فردی که با ویلموتس قرارداد امضا کرده باید پاسخ دهد/ فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال هیچ تعهدی در قبال بازیکن ندارند.


ساعت: 00:45
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808796

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: چه کسی این قرارداد را با مارک ویلموتس امضا کرد؟ چرا هیچ جا جواب ندادی؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مهدی رحمتی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران در برنامه فوتبال برتر گفت: پدرم پرسپولیسی بود اما وقتی به استقلال رفتم همه آبی شدند. پسرانم هم استقلالی هستند و دو پسرم علاقه خاصی به فوتبال دارند.

وی ادامه داد: به احمدرضا عابدزاده بابت تربیت چنین فرزندی تبریک می گویم. وقتی فوتبالیست شدیم. در زمینی که بازی می کردیم هزینه ای نداشتیم و یکی از مشکلات کشور نبود زیرساخت ها بود. حالا این زمین ها تبدیل به چمن مصنوعی شده و ما باید هزینه زیادی بپردازیم تا بتوانیم فوتبال بازی کنیم.

رحمتی در این خصوص گفت: فوتبال پایه و زیرساخت های آن مشکل دارد و در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان جوان کمی جابه جا شده اند. بازیکنان جوان زیادی در فوتبال ایران حضور داشتند اما الان شرایط به گونه ای است که بچه ها نمی توانند فوتبال بازی کنند. هواداران فوتبال نیز باید برای تست تیم باشگاه هزینه کنند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: پدرم با فوتبال من مشکلی نداشت اما مادرم می گفت اولین درس بعد از فوتبال این بود که بیشتر وقت خود را در فوتبال می گذرانیم اما اکنون به تحصیل ادامه می دهم و بعد از آن به دنبال عشق مادرم لباس هایم را پاره کرد تا به تمرین فوتبال نروم.

وی در خداحافظی گفت: شرایط زندگی ام به گونه ای بود که باید هم فوتبال بازی می کردم و هم فوتبال. می توانستم 2-3 سال دیگر فوتبال بازی کنم اما زانویم درد می کرد و دنبال یک گل جدید بودم. وقتی وارد مربیگری می شویم، از صفر شروع می کنیم. این ترم در کلاس های مربیگری شرکت کردم و لیسانس گرفتم.

رحمتی درباره شرایط تیم ملی فوتبال تصریح کرد: دراگان اسکوچیچ در سخت ترین شرایط تیم ملی را تحویل گرفت و با بهترین شرایط و با کمترین تجهیزات و مبلغ قرارداد تیم را به جام جهانی رساند و باید از او تشکر کرد. همه اینها بدون توهین به فدراسیون و فوتبال ایران انجام شد که انگار عادت کرده بودیم کار 90 دقیقه ای را شکل دهیم.

سرمربی سابق پدیده گفت: فوتبال جهان بر اساس نتیجه است اما تیم های سپاهان و مس به دنبال فوتبال خوب هستند. کیفیت فوتبال ما پایین آمده است زیرا همه مربیان و تیم ها تلاش می کنند که نباختند. کارنامه لیگ این را نشان می دهد و اگر این روند ادامه پیدا کند استقلال موفق خواهد شد. پرسپولیس و نساجی تیم های خوبی بودند. بعضی از تیم ها هم خیلی سخت کار می کنند و این از نوع و سبک فوتبالشان مشخص است.

دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: رسانه های ما تلاش می کنند تا جنگ ها را برجسته کنند و عکس های خیریه بازیکنان را منتشر نکنند، زیرا مردم به آن توجهی ندارند. مردم ما به دنبال دعوا هستند و فضای مجازی بلای جان فوتبال ایران شده است. این موضوع باعث عصبانیت بازیکنان شد و خیلی از بازیکنان به خاطر فضای مجازی می ترسیدند توپ را بزنند. در این مدت هرچقدر پیش رفتم سعی کردم در مورد تیمم صحبت کنم نه تیم مقابل.

رحمتی در خصوص فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: مشکل فوتبال این است که سازمان لیگ و فدراسیون مبلغ قابل توجهی از باشگاه ها دریافت می کنند و هیچ تعهدی ندارند که آیا بازیکن پول خود را از باشگاه دریافت می کند یا خیر. آنها فورا پنجره باشگاه را می بندند و باید این مسئولیت را پس بگیرند. وقتی کسی مقصر این اتفاقات بزرگ باشد، دیگر این اتفاقات تکرار نخواهد شد. چه کسی با ویلموتس قرارداد امضا کرد؟ او باید پاسخ دهد. فقط پول از کشور ما می رود. شخصی که کارت بازی را صادر کرده است باید مسئول باشد.

وی در پایان گفت: فدراسیون در قبال پولی که می گیرد مسئول است. من از تیم پدیده هراسان شکایت کردم و کمیته انضباطی رای داد و هزینه تجدیدنظر را پرداخت نکرد و پرونده تجدیدنظر شد و مشخص نیست این تیم در پایان فصل سقوط می کند تا رای نهایی یا خیر. تنها اتفاقی که افتاد این بود که فدراسیون پول را رد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید