فرزندان ملت در ارتش تا آخرین نفس برای آرمان های انقلاب ایستادگی می کنند

در این بیانیه آمده است: نهم آذر سالروز عشق ورزیدن و ایثار به مکتب شهدا و بصیرت ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است. بصیرت اندیشان و مردم غیور ایران اسلامی در حماسه 18 دی همچون سیلی خروشان بر قیام فرود آمدند و همچون خورشیدی درخشان چشمان یاغیان را کور کردند و یاغیان و حامیان آنان را رسوا ساختند.

ارتش در این بیانیه یادآور می شود: دشمنان انقلاب که با توطئه ای از پیش طراحی شده در صدد نابودی انقلاب و براندازی نظام بودند، با قیام 18 دی ملت بصیر و انقلابی ایران شکست خوردند.

ارتش در این بیانیه تاکید می کند: 9 دی تبلور تجدید وفاداری و میثاق ملت با امام و آرمان های انقلاب است. 18 دی نماد آرمان گرایی و حق طلبی ملت آگاه ایران است. حرکت توده ای و خودجوش مردم در 18 آذر، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه های شورشیان داخلی و طراحان خارجی و حامیان قیام واکسینه کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان این بیانیه یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت 18 دی ماه، در این روز بزرگ با ولایت تجدید میثاق کرده و فرزندان غیور ملت را در ارتش تا آخرین نفس آرمان هایش. حق تعالی انقلاب و میراث عظیم امام راحل در راه انقلاب با رهبری رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا برای هر نوع فداکاری و فداکاری ایستاده و آماده است.

به گزارش ایرنا، حضور مردم عاشورایی حماسه و سرور و سالار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه سال 1387 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در تجلیل از مردان و زنان ایرانی است. توافق خود را با استان نشان دادند و تاکید کردند.

نهمین روز در تقویم جمهوری اسلامی، روز روشنگری و میثاق امت با ولایت نامیده شده است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید