«فرزند شهید احمد کاظمی متولی معنوی تیم های ملی کاراته شد


ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904745

در مراسم اعزام کاروان عزت، وحدت و عزت؛ فرزند شهید احمد کاظمی به عنوان تولیت معنوی تیم های ملی کاراته معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مراسم بدرقه کاروان عزت، وحدت و افتخار برای شرکت در مسابقات جهانی جوانان، جوانان و زیر 21 سال امروز (پنجشنبه 7 مهر 1401) با حضور دکتر سید مناف هاشمی دبیر برگزار شد. سرلشکر کمیته ملی المپیک، سردار میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران، پیشکسوتان و اعضای کاروان اعزامی در سالن استاد قاسم فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

اعضای تیم ملی کاراته ایران پیش از بازدید از آکادمی ملی المپیک صبح امروز بر مزار شهدای گمنام وزارت ورزش و جوانان حاضر شدند و با اهدای گل به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

فرزند شهید احمد کاظمی سرپرست معنوی تیم های ملی کاراته شد

سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در آغاز مراسم کاروان افتخار، وحدت، افتخار ضمن تشکر از حضور پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران گفت: کاراته همیشه پیشتاز بوده و دارای قدرتی قوی بوده است. حضور در همه عرصه ها امروزه شاهد فعالیت مربیانی در نقاط مختلف کشور هستیم که همواره دغدغه پیشرفت کاراته را دارند. اگر امروز درخت کاراته قوی شده است، این قوت مرهون تلاش همه بزرگان و پیشکسوتان است. از مولای متقی گرفته تا نسل های بعد از او.

وی افزود: این پیشرفت نه تنها در زمینه فنی و قهرمانی بلکه در زمینه داوری نیز بوده است. جا دارد از زحمات همه این عزیزان که برخی از آنها امروز در جمع ما هستند تشکر کنم زیرا همیشه با جان و دل و بدون گروگان گیری و سهم خواهی به عنوان یک سرباز به کاراته ایران خدمت کرده اند.

طباطبایی ادامه داد: سال گذشته سال پررونقی برای کاراته ایران بود. کاروان 100 نفره کشورمان علاوه بر طلای تاریخی المپیک که با آن به یکی از فدراسیون های طلایی المپیک تبدیل شد، عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی قزاقستان برگزار شد را نیز به دست آورد.

طباطبایی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان، دختر شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، سرپرست معنوی کاروان بود و در این مسابقات، فرزند شهید سرافراز احمد کاظمی، آقای محمد کاظمی، ولی و روحانی ما هستند. سرمایه، پایتخت.

رئیس فدراسیون کاراته در پایان خاطرنشان کرد: هر یک از ورزشکاران ما که در اینجا هستند ظرفیت و پتانسیل کسب مدال را دارند و انشاالله با تلاش خود در ترکیه موفق خواهند شد.

پس از سخنان رئیس فدراسیون کاراته، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید احمد کاظمی، محمد کاظمی برگزار و وی به عنوان پاسدار معنوی کاروان عزت، اتحاد و افتخار جهان معرفی شد. قهرمانی مسابقات کاراته.

هاشمی: نام خیلی خوبی برای کاروان انتخاب شد

در بخشی دیگر از این مراسم مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: از حضور در مراسم بدرقه قهرمانان کاراته قهرمانی جهان در رده های سنی اصلی بسیار خوشحالم و از هیئت رئیسه مدیران و رئیس فدراسیون کاراته. خوشحالم که یاد و خاطره شهید کاظمی در این مراسم حضور دارد و همه معتقدیم که او قهرمان واقعی شهدای ماست.

وی ادامه داد: شما نام بسیار خوبی را برای کاروان قهرمانی کاروان عزت، اتحاد و افتخار انتخاب کرده اید و امیدوارم نتایج درخشانی مانند گذشته تکرار شود. از کمیته المپیک و امیدوارم شاهد درخشش کاراته در بازی های آسیایی هانگژو باشیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خاتمه خاطرنشان کرد: ما متوجه فشار روی دوش شما و رقابت با سایر تیم ها هستیم و برای شما آرزوی موفقیت داریم. وظیفه خودم دانستم که با شما تماس بگیرم، از شما سپاسگزارم و برای رسیدن به بهترین نتیجه تلاش کنم.

میرجلیلی: ورزشکاران پایتخت کشور هستند

سردار مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران نیز در این مراسم گفت: شما ورزشکاران سرمایه ما هستید. می خواهم به سخنان امام راحل اشاره کنم که فرمودند: شما ورزشکاران سفیران انقلاب اسلامی هستید. شما نه تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران هستید، بلکه نماینده اسلام هستید و نماینده اسلام به دنیا هستید.

و افزود: شهدا و رزمندگان دیروز امنیت و آرامش را برای ما ایجاد کردند و شما قهرمانان امروز در تلاش هستید تا پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورید. به نوبه خود از زحمات همه شما تشکر می کنم.

لازم به یادآوری است که دوازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان در رده های سنی 13 تا 8 آبان ماه در شهر قونیه ترکیه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید