فرصتی برای تاجگذاری جدید در ایران

فرصتی برای تاجگذاری جدید در ایران

روز جدید سخنگوی ستاد ملی تاج و تخت با بیان اینکه احتمال ورود گونه های جدید تاج وجود دارد، افزود: الزام استفاده از ماسک در فضای باز در شهرهای زرد و آبی حذف شده است.

عباس شیراوجان امروز در یک برنامه تلویزیونی گفت: وضعیت تاج در جهان ناپایدار است. تعداد فوتی ها در این کشورها و برخی کشورهای آسیایی سه رقمی است. اگرچه روند جهانی تاج در حال کاهش است، اما این بیماری همچنان تاثیر خود را دارد، بنابراین مردم ما که به کشورهای دیگر سفر می کنند باید هوشیار باشند.

وی افزود: در کشورهای منطقه نیز وضعیت به همین منوال است و عربستان، امارات، قطر و عراق شاهد افزایش ابتلا به بیماری های قلبی هستند.

شیراوون ادامه داد: احتمال ورود مسیرهای تاج جدید به کشور وجود دارد اما امیدواریم موج جدیدی نداشته باشیم. در کشور ما وضعیت تاج صعودی و در نتیجه امیدوارکننده نیست. باید این امکان را فراهم کنیم که در آینده شرایط دیگری داشته باشیم.

سخنگوی ستاد کل کشور خاطرنشان کرد: دیروز ستاد ملی تاج و تخت تصویب کرد که استفاده از ماسک در فضاهای باز اجباری نیست، اما قطعاً انتظار داریم که در صورت تغییر رنگ کارت کرونا؛ مردم همچنان به پوشیدن ماسک ادامه می دهند.

به گفته وی، در حال حاضر در نقشه تاج کشور 357 شهر آبی و 90 شهر زرد وجود دارد و در شهرهای زردآبی استفاده از ماسک در فضای باز الزامی نیست، اما در مکان های شلوغ، شلوغ و شلوغ توصیه می شود. استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید