فرصتی برای فضای مجازی و تبیین دستاوردهای یک پیروزی بزرگ / جریان نابودی نفاق و یاس مجازی


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810548

ضرورت جهاد تبیین مطالبات در ابعاد مختلف است که مهم است و باید این رویکرد را در پیش گرفت، ما نباید موضع تدافعی و تقابلی داشته باشیم، بلکه باید جلو برویم و مواضع غیرواقعی و توخالی را کنار بگذاریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، پیروزی بزرگ نیازمند تبلیغات و ایمان عمیق است، ایمانی که می تواند برای همیشه در اذهان رشد و نمو کند و پیوسته تکثیر شود.

فضای متلاطم مجازی؛ می تواند موقعیت های خوبی را در یک مسابقه جامع به ما بدهد، اما گاهی اوقات می توانید به راحتی رنج را به خوبی تبدیل کنید و تا جایی که می توانید آن را روتوش کنید.

گاهی به داستان هایی که منشأ توسعه هستند پرداخت خوبی نمی شود، برای ایجاد تبیین و ایمان دقیق باید به داستان مراجعه کرد، به حقایق توجه کرد و آنها را نقل کرد.

اهتمام به واقعیت امری است همگانی که امید در دلبستگی آن است و امروز جز جهاد تبیین نمی تواند مؤید آن باشد.

پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی حاصل تلاش‌هایی بود که به دنبال حمایت‌های مردمی انجام شد، مردمی که از خشونت و فضای سیاهی که در کنارشان بود بسیار خسته بودند، اما گاهی به یاد می‌آوریم که در کهگیلویه و بویرا احمد، پدران ما تو را چراغ نفت خوانده اند و مجبور شدند برای تحصیل در مقاطع عالی به بهبهان و شهرضا بروند.

اینها حقایق موضوع است، اما باید دانست که برای درک کتاب مقدس، عینیت برای این پیروزی بزرگ ضروری است.

در این مرحله، اگر بخواهیم یک مرور ساده داشته باشیم، می‌توانیم شاهد مشکلات زیادی در کشورهای دیگر باشیم، اگر بخواهیم بگوییم که گردشگرانی که به ایران می‌آیند در وهله اول شگفت‌زده می‌شوند، باورش سخت است.

از وزارت میراث فرهنگی می خواهم این خاطرات را برای مردم بنویسد که در حال حاضر در شرایط سختی هستیم.

ضرورت جهاد تبیین مطالبات در ابعاد مختلف است که مهم است و باید این رویکرد را در پیش گرفت، ما نباید موضع تدافعی و تقابلی داشته باشیم، بلکه باید جلو برویم و مواضع غیرواقعی و توخالی را کنار بگذاریم.

در جهاد نیز تبیین مطالبات حرکت مترقی و مترقی را داریم، مطالباتی که ماهیت انقلاب ما را بهتر مشخص می کند.

در گذشته با شاکیان محترمانه برخورد می شد اما اکنون در قلب ایران اسلامی انبوهی از این مطالبات را می بینید.

البته این نوع کارها نباید منجر به ناامیدی شود، بلکه باید ما را در تقویت و رفع موانع یاری کند و در اینجا تلاش شبکه سازی و فرانت اند بیشتر جلوه گر می شود، فضای مجازی این فرصت خوب را برای ما به ارمغان آورده است. تا بهتر بتوانیم این نکته مثبت را برای جامعه نشان دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید