فرصت بیشتری نسبت به استقلال داشتیم/ به دنبال جلو آوردن هستیم


ساعت: 22:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890925

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: موقعیت های زیادی مقابل استقلال داشتیم که می توانست تبدیل به گل شود اما نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مازیار زارع پس از شکست 3-1 تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: این پیروزی را به استقلالی ها تبریک می گویم و به بچه ها خسته نباشید می گویم بازی زیبایی بود و موقعیت های زیادی برای هر دو گل ایجاد شد. . استقلال بعد از ضربات آزاد به موقعیت رسید. موقعیت های خوبی در ضد حمله داشتیم که می توانست تبدیل به گل شود اما نشد. خیلی متاسفم که بازی را در انزلی باختیم. امیدوارم در مسابقات بعدی کمتر اشتباه کنیم و پیروز شویم.

وی درباره اینکه ساپینتو معتقد بود تیمش خوب بازی کرد و قبول نکرد که استقلال در نیمه دوم دوباره می توانست به گل برسد، گفت: به هر حال بازی را بردند و طبیعی است که قبول نکرد. بهتر است در مورد ملوان صحبت کنیم. اگر آن را درصد حساب کنیم، فرصت های بیشتری داشتیم. اگر تیم ها مثل ما در نیمه اول باهوش باشند و عرض زمین را از استقلال بگیرند تا او تهدیدی گذرا نباشد، حریف شانس کمی خواهد داشت. در هر صورت آنها تیم قابل احترامی هستند. بعد از 2-1 حتی می توانستیم بازی را به تساوی بکشیم اما شانس ما تبدیل به گل نشد.

زارع غیبت هواداران را در شکست ملوان نقش داشت و گفت: مسئولانی که ما را ناامید کردند و در این شرایط گرفتارمان کردند باید پاسخگو باشند. ما نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که افراد زیادی زحمت کشیده اند، اما عده ای هنوز بی خیال دویدن هستند، اما یک ملوان وجود دارد و سفر او ادامه دارد.

گفته می شد ملوان تیم خوبی برای فصل پیش رو نیست و این تیم امروز در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشت.» زارع در پاسخ به این سوال گفت: اتفاقاً دو سه موقعیت خوب داشتیم. نیمه دوم، اما در هر مورد برخی چیزها قابل مقایسه نیستند. من کسی نیستم که بهانه بیاورم. تقریبا در نیمه اول فصل گذشته 10 بازیکن برای ما بازی کردند و فوتبال خوبی ارائه کردند. ما به استقلال فرصت تیمی ندادیم و بیشتر یک اخراج بود. من این دیدگاه را قبول ندارم. ما به هیچ عنوان عقب نخواهیم نشست و افرادی که نیاز به اضافه شدن دارند به گروه ما اضافه خواهند شد.

وی درباره اینکه بازیکنانش موقعیت های خوبی را از دست دادند و شاید از نظر روحی برای این بازی آماده نبودند، بیان کرد: فکر می کنم بازیکنانم 100 درصد تلاش خود را کردند. در مقاطعی بازیکنان استقلال دقت نمی کردند. ما روی دو یا سه موقعیت تمرکز نکردیم که این هم مسئولیت من است، اما باید بیشتر کار کنیم.

سرمربی ملوان گفت: واقعیت این است که ما با توجه به ثروت خود خریدیم. کدام مربی نمی خواهد بازیکنانی را بیاورد که در سطح بالایی هستند؟ مثل استقلالی که تا به حال اینقدر مهره ندیده بودم. ما بر اساس ثروت و قدرت توانستیم کمک کنیم.

زارع در خصوص اینکه گفته می شد احتمال اضافه شدن چند بازیکن خارجی به تیم ملوان وجود دارد، گفت: به دنبال جذب مهاجم هستیم، بارها گفته ام فوتبال ایران با کمبود مهاجم مواجه است. باید سراغ بازیکنان خارجی برویم که داستان خاصی است و سختی های خودش را دارد. یک تیم بدون مهاجم است و تیم هشت مهاجم دارد. این فوتبال ایران است و یک سری اتفاقات عادی نیست. ما قطعا به دنبال یک مهاجم هستیم و اگر داخلی باشد دوست داریم معرفی شویم. اما واقعیت این است که حتی پرسپولیس هم به دنبال یک مهاجم است. ما هم صحبت می کنیم.

وی با اشاره به عملکرد صادق بارانی خاطرنشان کرد: همه بچه ها در مجموع خوب بودند به خصوص در نیمه اول. بارانی کاپیتان تیم و بازیکن باتجربه ای است. ما باید بیشتر تلاش کنیم تا در بازی که 1-0 جلو هستیم، 3-1 را واگذار نکنیم. اگرچه فکر می کنم زمان برای گل سوم به پایان رسیده است، اما دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم.

دیدگاهتان را بنویسید