فرصت های اقتصادی مردم باید به روز شود/ همه باید برای تحول اقتصادی تلاش کنند


ساعت: 10:36
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839451

سردار فدوی گفت: فرصت های اقتصادی مردم را به روز کنیم چرا که این توانایی و قابلیت ها در مردم ما وجود دارد و اگر سیستم به گونه ای باشد که این توانمندی ها به روز شود موفق می شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، امیر سرتیپ علی فدوی صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه الغدیر استان یزد که در حسینیه ثارالله برگزار شد، با اشاره به داستانی از حضرت نوح گفت: از آن استفاده می کند زیرا ساعت ها برای پایان دادن به زندگی او عجله دارند و در این فرصت کوتاه باید سرنوشت خود را با بهشت ​​رقم بزنند.

وی گفت: وظایف و تکالیف یک نظام اسلامی کار اخروی است و اگر به تعهدات خود به طور کامل عمل نکند ضرر بزرگی است و در کار آخرت باید خود را مقدم بر دیگران بدانیم. البته این تعهدات بسیار سخت است.»

فدوی ادامه داد: در سپاه باید هر لحظه آماده باشیم که هر چه داریم در راه خدا بدهیم که مهمترین آن جان و عزت است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 40 هزار پاسدار و 100 هزار بسیجی شهید هستند.

وی با تاکید بر اینکه در مبارزه انقلاب، پیروزی انقلاب، ماندگاری انقلاب و حفظ حرم حکمی وجود دارد، افزود: اینها از برکات خداوند متعال است.

فدوی تاکید کرد: همه ما در سپاه باید به فکر تقویت این رویه باشیم و مردم این موضوع را نه در گفتار بلکه در عمل ببینند و این رسم شهدایی است که در انجام وظایف خود از دیگران پیشی گرفته اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خلف وعده الهی نشد، گفت: خداوند به بندگان خدا دستور داده است که به آخرت رسیدگی کنند و امور دنیا را به من بسپارند و برخی نیز با علم به این امر، به دنبال تکالیف خود نیستند و خود جهنم را اختراع می کنند.

وی افزود: این روزها نیاز به کار بصیرتی است چرا که در کشور در شرایط سختی قرار داریم و کاری که دولت سیزدهم انجام داده است، همه دولت ها گفته اند که باید انجام شود اما هیچ کدام این کار را نکرده اند. دولت سازندگی، ما مدام در تلاش هستیم تا آن را اجرا کنیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا تکیه گاه ما هستند، افزود: باید با پشتوانه این شهدا در راه آخرت یکی پیش از دیگری باشیم.

فدوی لباس علما را لباس پیامبر عنوان می کند و می گوید: سپاه پاسداران نیز لباس رزمندگان پیامبر را می پوشد و در این لباس باید خدمت کامل بندگان خدا را انجام دهد و بهشت ​​را برای خود تضمین کند.

وی با اشاره به ادامه کار سردار رضا پورشمسی از فرماندهان سابق سپاه الغدیر استان یزد در سمت معاون بازرسی گفت: زمان.

فدوی با اشاره به دفتر سپاه در یزد گفت: کار سپاه یزد آسانتر است زیرا مردم یزد معتقدند که در انجام کارهای دیگر اولویت دارند، حرام و شرعی را به شدت رعایت می کنند و متعهد به انجام آن هستند. مذهبی و بصیرت دارند که کار را آسان می کند، اما در عین حال این ویژگی یزد انتظارات فرمانده سپاه یزد را بالا می برد.

فدوی ادامه داد: دولت سیزدهم با عنایت خداوند متعال این کار را انجام داد و بقیه باید در حد توان تلاش کنند تا با بیشترین سود و کمترین ضرر از این گردنه عبور کنند.

وی افزود: همه کشورهایی که اقتصاد حفاظت شده دارند این مرحله را پشت سر گذاشته اند و اکنون به شرایط خوبی رسیده اند و ما نیز باید با همدلی تلاش کنیم این مرحله را پشت سر بگذاریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر احکام خدا و پیامبر به صورت نسبی اجرا شود، خداوند به آنها عنایت می کند و بهترین نتیجه را می دهد و اکنون باید ابتدا جایگاه خود را بشناسیم و مفید باشیم.

فدوی افزود: ما باید از این روند اقتصاد یارانه ای جدا شویم و بتوانیم توان اقتصادی مردم را بیان کنیم چرا که این توانایی و قابلیت ها در مردم ما وجود دارد و اگر سیستم به گونه ای باشد که این فرصت ها به روز شود موفق خواهیم شد. “پیدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید