فرصت های مربیگری خارجی استقلال حذف شد؟

فرصت های مربیگری خارجی استقلال حذف شد؟

پس از خداحافظی فرهاد مجیدی و ورود به امارات، گمانه زنی ها برای یافتن جانشین او آغاز شد و طبق معمول در کنار مربیان ایرانی، نام چند مربی زندگینامه ای نیز مطرح شد که البته بیشتر بازار داغی بود.

ژاردیم سرمربی سابق الهلال که با این تیم نتایج بسیار خوبی به دست آورد و لوچسکو سرمربی رومانیایی دو گزینه پیشنهاد شد که حضور آنها می تواند خیال هواداران را راحت کند اما شرایط برای حضور اینها وجود دارد. دو مربی بسیار مالی و اجتماعی – سیاسی هستند. دشوار بود و از همان ابتدا این امکان وجود داشت که این نامه ها صرفاً برای گرم کردن بازار باشد.

جاردیم از شباب الاهلی امارات پیشنهاد جدی دارد و قطعا استقلالی ها نمی توانند به اندازه این تیم هزینه کنند. به همین دلیل احتمال اینکه او فصل آینده گایدی را تمرین دهد بسیار بیشتر از استقلال است. لوچسکو یکی دیگر از مربیانی بود که دو سه ساعتی نامش در رسانه ها مطرح شد اما خیلی زود حضورش لغو شد.

سرمربی سابق استقلال استراماکونی گزینه دیگری است که ممکن است روی کاغذ بیش از سایر خارجی ها محتمل باشد، اما بحث در مورد خواسته های قبلی او احتمالاً دردسرساز خواهد بود. چرا که تسویه قرارداد قبلی و بسته شدن قرارداد جدید حدود 100 میلیارد تن برای آبی ها هزینه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید