فرمانده جدید سپاه استان کوم معرفی شد

ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783247

سردار محمدرضا موحد طی مراسمی با حضور آیت الله ساعدی امام جمعه کوم، سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه و سردار سلیمانی رئیس بسیج سپاه به عنوان فرمانده جدید استان کوم معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده،، مراسم تجلیل از سردار محمدتقی شاهچراغی فرمانده سابق و معارفه سردار محمدرضا موحد فرمانده جدید سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم صبح امروز در حسینیه ستاد فرماندهی سپاه قم برگزار شد.

ابعاد جنگ با دشمنان در حال تغییر و گسترش است
در این مراسم سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خون شهدا را پشتوانه محکمی برای فرماندهان و سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: جنگ. فرزندان انقلاب دشمن نخواهند بود.

وی با اشاره به تغییر و گسترش ابعاد جنگ با دشمن گفت: حضور سپاه در این نوع جنگ بیشتر متبلور می شود و باید با حضور جهادی و همکاری با مردم طعم پیروزی را در مقابل مردم بچشیم.

سردار فدوی در ادامه به انتصاب آقای شاهچراگی به عنوان فرماندار کوم اشاره کرد و گفت: سپاه در همه دولت ها مورد حمایت جریان و ساری است و بیشترین کمک و حمایت از سوی دولت ها بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران که به عنوان استاندار منصوب شده اند، حکم مأموریت از سپاه دریافت کرده و در پایان ماموریت خود به سپاه بازخواهند گشت.

مسئولان باید با همت و عزم جهادی در مسیر خدمت به مردم حرکت کنند
همچنین در ادامه این مراسم آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) به وظیفه خطیر وزرا در خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: دوران حفاظت مقدس دوران جهاد اصغر بود و مسئولیت جهاد اکبر را به عهده بگیریم.»

وی گفت: مسئولان باید قدردان جایگاه خود باشند و با همت و عزم جهادی برای خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب اسلامی حرکت کنند.

سپاه همیشه در حل مشکلات پیشگام بوده است
فرمانده جدید سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) نیز در این مراسم، وظیفه اصلی خود را خدمت به مردم و دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی دانست و گفت: لباس سبز انقلاب لباس خدمت است. نظام و انقلاب اسلامی، مدیریت و مردم.

سردار موحد تقوا و توکل را رمز حل مشکلات دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از ائمه انقلاب اسلامی همواره با زر، قدرت و استکبار جهانی مخالف بوده و همواره در حل مشکلات پیشگام بوده است.

آقای شاهچراگی از فرماندهان سابق سپاه علی بن ابیطالب (ع) نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در 3 سال گذشته گفت: در این سال ها نهضت خدمات رسانی به مردم در بلایای طبیعی و غیرطبیعی آغاز شد و سپاه و تمام قدرتش برای خدمت در میدان.

وی کمک به آسیب دیدگان سیل لرستان، زلزله زدگان سی سخت و مخالفان و مبارزه با ولیعهد را از نمونه خدمات سپاه به مردم عنوان کرد و گفت: سپاه در جنگ رسانه ای و در عرصه فرهنگی و فرهنگی با دشمنان روبرو شد. جنگ اجتماعی. حوزه باید با آخرین نیروها در این منطقه وارد عمل شود.

انتهای پیام/ ۱۶۰

دیدگاهتان را بنویسید