فرمانده سپاه استان مرکزی: اگر باورها تغییر کند، زنان حجاب، آغوش رایگان، بدحجابی و بی احترامی به زنان را می پذیرند/ رمز شکست دشمن در فتنه اخیر، عدم حمایت مردم بود وگرنه نیروی نظامی نمی پذیرفت. در میدان حضور داشتند.

فرمانده سپاه استان مرکزی: اگر باورها تغییر کند، زنان حجاب، آغوش رایگان، بدحجابی و بی احترامی به زنان را می پذیرند/ رمز شکست دشمن در فتنه اخیر، عدم حمایت مردم بود وگرنه نیروی نظامی نمی پذیرفت. در میدان حضور داشتند.

در این 80 روز به افسران پلیس ما مانند آتش سوزی، سنگ اندازی، توهین و توهین مورد حمله قرار گرفتند. بسیج ما معلول شد و نگهبان ما کشته شد و ده ها نفر با چاقو کشته شدند، اما ببینید نیروهای مسلح چگونه پاسخ دادند. بسیاری از این اقدامات متاثر از فضای مجازی بوده وگرنه این راه اعتراض به مشکلات اقتصادی نیست.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: پیام جدید انقلاب ایران این بود که یک جزء به مولفه های قدرت یعنی قوت معنویت اضافه شود.

به گزارش ایسنا، سردار محسن کریمی در جشن فرزندان انقلاب که شب گذشته 22 بهمن ماه در شهرستان محلات برگزار شد، اظهار کرد: باید گذشته خود را مرور کنیم. تاریخ معلم مردم است. ما باید از تاریخ درس بگیریم و به سمت اهداف والای پیش روی خود حرکت کنیم.

وی ادامه داد: پس از جنگ جهانی دوم دو کشور شوروی و آمریکا به عنوان ابرقدرت در نظام بین الملل مطرح شدند. آمریکا به عنوان یک ناجی وارد جنگ شد زیرا از صحنه جنگ جهانی دور بود و آسیبی ندیده بود و اتحاد جماهیر شوروی به دلیل مولفه های قدرتش مانند زمین وسیع، موقعیت استراتژیک، جمعیت جوان و فعال، منابع غیرقانونی به قدرت رسید. ، فرهنگ و علم.

وی افزود: این دو به عنوان ابرقدرت ها ظهور کردند و نظام بین الملل را به دو قطب تقسیم کردند. این دو ابرقدرت برای شاد کردن بشریت دو دیدگاه داشتند. شعار غرب لیبرالیسم بود و شعار شرق سوسیال کمونیسم. آنها مدعی بودند که با این دو مدرسه که به دست بشر ساخته شده است، می توانند بشر را به سعادت سوق دهند.

وی تصریح کرد: سال ها از معرفی آنها می گذرد و این ابرقدرت ها در نظام بین الملل اقداماتی را برای ماندن در قدرت انجام داده اند. اقدامات آنها به گونه ای بود که کشور ثالثی وجود نداشت. هرکسی که می خواست مجموعه ای تحت عنوان سیستم داشته باشد باید زیر چتر کمونیسم یا لیبرالیسم قرار می گرفت.

وی گفت: برای رسیدن به این هدف سازمان های جاسوسی مانند سیا ایجاد کردند. آنها سپس مجموعه های بین المللی را برای پوشش کل جهان ایجاد کردند. در ظاهر، دانشگاه های بین المللی برای ترویج علم و دانش ایجاد شده اند، اما در واقع در این دانشگاه ها آموزش دیده اند تا دزدی کنند و به لیبرالیسم مغز بدهند، جاسوسان محلی و افراد متنفذ را تربیت کنند و برای تغییر حکومت برنامه ریزی کنند.

وی گفت: اگر دقت کنید کودتاچیان در تمام دنیا در این دانشگاه ها آموزش می بینند. آنها اقتصاد جهان را برنامه ریزی کردند و بانک جهانی را طراحی کردند که اکثر کشورها به آن بدهکار هستند. از طرفی ارز واحد را به کشورها تحمیل کردند. ببینید ارز دلار برای اقتصاد کشورهایی که در اردوگاه امپریالیسم نیستند چه آورده است.

وی ادامه داد: سازمان ملل متحد برای جلوگیری از جنگ و ظلم به بشریت ایجاد شد اما در واقع فلسفه وجودی آن خلع سلاح ملت هاست. در سازمان بین المللی کارکردی را نمی بینید که به نفع ملت های دنیا باشد. در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اگر چیزی به نفع مستضعفان جهان تصویب شود، توسط شورای امنیت که یکی از اعضای سازمان ملل متحد است و در دست ابرقدرت هاست، وتو می شود.

وی افزود: برای حضور نظامی خود در دنیا دنیا را به 5 فرماندهی بزرگ تقسیم کردند و برای همه این 5 منطقه نیرو و امکانات نظامی در نظر گرفتند. آنها هیچ نقطه ای از زمین را خالی نگذاشته اند. این دو ابرقدرت سال ها جنگ سرد را علیه یکدیگر دنبال کردند و علیه یکدیگر موضع گرفتند. در بحث اقتصادی کمیسیون سه جانبه تشکیل دادند. نمایندگان کشورها برای کنترل بازار، تولید کالا، فروش و وابستگی کشورها برنامه ریزی کردند.

وی تصریح کرد: در بحث اقتصادی به ما الگویی تحمیل کردند. اگر کشوری مثل ایران بخواهد روی پای خود بایستد، نمی گذارند. آنها دانشمند هسته ای ما را می کشند. آنها بحث های فرهنگی را در جهان برنامه ریزی کردند و مجموعه های بزرگی مانند سینمای هالیوود ایجاد کردند. امروزه با در اختیار گرفتن بازارها، رسانه ها، فضای مجازی و توسعه شبکه های اجتماعی به دنبال دهکده جهانی هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در بحث های فرهنگی به دنبال این هستند که فرهنگ باقی نماند. پس از خروج اتحاد جماهیر شوروی از نظام بین‌الملل، ایالات متحده خود را پیشرو میداند و سعی در تحمیل فرهنگ دروغگویی و سکس غربی داشت. سکس فقط به معنای برهنه بودن نیست، بلکه به معنای تفکری است که بر تمام جنبه های زندگی و جامعه تأثیر می گذارد. وقتی این تفکر حاکم شود، خانه ها باز می شوند و زندگی متفاوت می شود.

وی گفت: مسئله فقط پوشش نیست بلکه سبک زندگی نیز در حال تغییر است. امروز با فضای مجازی شرایطی را به وجود آورده اند که دنیایی متفاوت از دنیای واقعی برای جوانان ما ساخته اند. ایران قبل از انقلاب در اردوگاه غرب بود. در داخل کشور یک رژیم شاهنشاهی پر از ظلم، تبعیض و تحقیر بود. این کشور به ویژه ارتش و نیروهای مسلح آن توسط 54 هزار مستشار آمریکایی هدایت می شد. تمام امور جامعه ما توسط آنها یا وابستگان آموزش دیده آنها که در کرسی قدرت بودند اداره می شد.

وی اعلام کرد: رضاشاه و پسرش در زندگی فلاکت بار خود، با استبداد، همه ندای رهایی را خفه کردند. روزی در این کشور بیش از 10 هزار نفر از جمله مقام معظم رهبری، مراجعی چون آیت الله مکارم و بسیاری از افرادی که در جریان انقلاب به شهادت رسیدند در کمیته ضدخرابکاری شاه زندانی شدند و امام امت تبعید شد.

وی ادامه داد: امروز با شعار زن، زندگی، آزادی به دنبال کسب آزادی واقعی زنان هستند. قبل از انقلاب به گفته حاکمان رژیم، زنان به بردگی گرفته می شدند و بحث استفاده فیزیکی از زنان مطرح می شد. همان چیزی که در دنیای غرب مطرح است. آبروی زنان ما را زیر پا گذاشتند. در آن رژیم، بیش از 90 درصد زنان ما کاملاً بی سواد بودند. بسیاری از خانواده ها از ترس از دست دادن دین فرزندان دختران خود را به مدرسه نمی فرستادند.

وی افزود: بالغ بر 67 درصد از ساکنان ما در نزدیک به 20 هزار روستا زندگی می کردند. از این 20 هزار روستا، 1500 روستا دارای نوعی امکانات بودند. روستاهای دیگر در فقر کامل بودند و فقر مطلق در جامعه حکمفرما بود. از منظر صنعت کشور تک محصولی بودیم و با فروش نفت مشکلات را حل می کردیم. ما به کشاورزی و صنعت وابسته بودیم. در صنایع نظامی همه ابزارها را غربی ها تهیه می کردند، اکثر آنها تجهیزات قدیمی و بی کیفیتی که به ما می فروختند.

سردار کریمی گفت: نظریه پرداز دشمن در اوایل انقلاب گفت که انقلاب های دنیا به جز انقلاب اسلامی ایران چیز جدیدی برای دنیا ندارد. کلمه جدید انقلاب ایران این است که یک شاخص به مولفه های قدرت اضافه کنیم که همان قدرت معنویت است. امام معنویت جامعه به ویژه جوانان را برگرداند.

وی گفت: نخست وزیر اسرائیل اعتراف کرده است که این انقلاب آرمان های اسرائیل را از بین برده است. من اسموتی هاب شرقی و غربی را دارم. امروز دشمن در سند 2025 خود اعتراف می کند که رهبر جهان با سه چالش چین، روسیه و ایران مواجه است. آنها نظم جدید را که ایران خطرناک تر است، برهم زدند. ایران حکومتی جدید بر اساس دین به بشریت عرضه کرد. امام با این عنصر معنویت بر نیروهای شرق و غرب غلبه می کند.

وی افزود: در همه محدودیت های اوایل انقلاب، دفاع مقدس، جبهه مقاومت، مبارزه اقتصادی و جنگ معنوی؛ آنچه به انقلاب رسیده معنویت است. امروز دشمن این سه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را هدف قرار داده است. رهبری، مردم و معنویت. دشمن به دنبال دین زدایی از جامعه است تا بتواند پیروز شود. دشمن با ایجاد شبهه در فضای مجازی دستاوردهای نظام را زیر سوال می برد، اما دستاوردهای نظام استقلال، دموکراسی، آزادی، هزاران دستاورد صنعتی و حضور 63 درصدی زنان در دانشگاه هاست.

وی تصریح کرد: رمز شکست دشمن در قیام اخیر عدم حمایت مردم بود وگرنه نیروی نظامی در میدان حضور نداشت. ببینید آنها با تظاهرکنندگان در کشورهای خارجی که مدعی دموکراسی و آزادی های مدنی هستند، چگونه رفتار می کنند. در این 80 روز به افسران پلیس ما مانند آتش سوزی، سنگ اندازی، توهین و توهین مورد حمله قرار گرفتند. بسیج ما معلول شد و نگهبان ما کشته شد و ده ها نفر با چاقو کشته شدند، اما ببینید نیروهای مسلح چگونه پاسخ دادند. بسیاری از این اقدامات متاثر از فضای مجازی بود وگرنه این راه اعتراض به مشکلات اقتصادی نیست.

وی گفت: امام به قوانین فرانسه احترام گذاشتند، اما آنها به قانون ما احترام گذاشتند و جرأت کردند به مقدسات، پیامبر اسلام، قرآن، جان و عفت زنان ما دست درازی کنند.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت موشک های دقیق گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری دین ما اجازه کشتن مظلوم را نمی دهد. مقام معظم رهبری این موضوع را مطرح کردند تا در صورت استفاده از این محصولات هیچ قربانی بر اثر تیراندازی کشته نشود.

وی گفت: دشمن می داند که ما در بحث هسته ای به دنبال سلاح هسته ای نیستیم، بلکه به دنبال علم و استفاده از این فناوری در جهت تولید برق و کاربردهای پزشکی هستیم. ما با منطق خود در مقابل دنیا ایستاده ایم .

وی با اشاره به نحوه تصویب قانون اساسی ایران گفت: قانون اساسی ایران به رای گذاشته شد اما آیا آمریکایی که مدعی قدیمی بودن قوانین ایران است قانون خود را به انتخاب و رأی مردم گذاشته است؟ قانون آمریکا را چند وکیل نوشته اند و سال هاست که تغییر نکرده و رای نیاورده است، اما مردم ایران وکلا را انتخاب کردند و قانون نوشته شده توسط آنها به مردم رای داده شد.

وی گفت: یک بانوی با وقار و با فضیلت می تواند جوان ایثارگر مانند شهید سلیمانی را که جان خود را فدای این ملت کرد به این جامعه تقدیم کند. دشمن 43 سال نتوانست کاری انجام دهد و ما همچنان با قدرت، دولت کریمه، ناجی جهان بشریت، هدف نهایی خود را دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن برای دور نگه داشتن جوانان از انقلاب جنگ ترکیبی را راه انداخته است که یک طرف آن حوزه اقتصادی و معیشتی و طرف دیگر آن جنگ شناختی است. دشمن با تطهیر رژیم پهلوی و ایجاد ناامیدی و یأس، تغییر باورها و ارزش‌ها و سیاه‌کردن آینده به دنبال تغییر واقعیت‌ها از طریق جنگ شناختی است تا رژیم پهلوی را بهتر از جمهوری اسلامی جلوه دهد.

وی خطاب به زنان گفت: دشمن به دنبال جایگزینی معروف و منکر است. در صورت تغییر عقاید، زن با برداشتن حجاب موافقت می کند، آغوش رایگان، عفت و بی حرمتی به زنان را می پذیرد.

وی گفت: این کشور رنگین کمانی از ادیان و اقوام است که در قانون اساسی به همه آنها احترام گذاشته شده است. هر کس حق دارد زندگی کند، بیاموزد، امرار معاش کند و امور دینی خود را رعایت کند. اقدامات دشمن برای ترساندن مسئولان از اقدام انقلابی است.

وی در پایان با اشاره به گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب گفت: بیایید با شهدا عهد کنیم، در تربیت جوانان به گونه ای عمل می کنیم که دل امام زمان (عج) شاد شود. و به عنوان یک ملت بزرگ، هدف بزرگ تمدن اسلامی را دنبال خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید