فرمانده سپاه: امروز کشور با یک جنگ جهانی عظیم مواجه است/ریشه های این انقلاب قوی تر از آن است که حتی یکی از شاخه های این درخت را قطع کند.

فرمانده سپاه: امروز کشور با یک جنگ جهانی عظیم مواجه است/ریشه های این انقلاب قوی تر از آن است که حتی یکی از شاخه های این درخت را قطع کند.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی در جمع 15 هزار بسیجی سیستان و بلوچستان در ورزشگاه دهکده المپیک زاهدان گفت: امروز برای من روز افتخار و فراموش نشدنی است. خاطره دل انگیز حضور باشکوه ملت متحد و حضور حماسی مردم سیستان و بلوچستان در ذهن من خواهد ماند. اینجانب ابتدا علو درجات الهی خود را به روح بزرگ امام عظیم الشان و بنیانگذار نهاد توانمند بسیج مصطفیفان مسئلت می نمایم و از خداوند متعال وجود پرافتخار رهبر بسیج، جانباز دلیر و فرزانه امام خامنه ای، سعادت و بهروزی را خواستارم. و موفقیت روزافزون

به تمامی خانواده های شهدایی که از اول انقلاب برای حفظ تمامیت ارضی و امنیت جامعه و این سرزمین بزرگ و ناموس نوامی و عزت مردم عزیز این دیار جان خود را فدا کردند سلام و درود می فرستم. و همچنین درود بر روح بلند شهدا و بخصوص شهدای حوادث اخیر.برای خانواده محترمشان صبر و شکیبایی میفرستم.

وی در اولین بخش از سخنان خود با بیان اینکه اگر بخواهیم چهره ای انسانی از فضایل فراوان ترسیم کنیم به مردم سیستان و بلوچستان خواهیم رسید، افزود: اگر بخواهیم نشان عزت، عزت، آزادی و آزادی را ترسیم کنیم. در چهره انسان سیستان و بلوچستان این دقیقاً نشانه آن است. این افراد مظهر همت، تقوا و وفاداری هستند. مردمانی که رزمندگان نمونه و خونگرم، باوقار، ایثارگر، شجاع، مومن، پرتلاش و مرزنشین هستند. هم شیعه و هم سنی، هم سیستانی و هم بلوچ نشانه یک ملت هستند و روح وحدت در اینجا جاری است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: وقتی شیعه و سنی با هم در دفاع از مردم این سرزمین کشته می شوند و خون مومن ترین مردم مانند شوشتری ها و محمدزاده ها با برادران اهل سنت در یک حادثه تروریستی جمع می شود. که منشأ وحدت ناگسستنی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه اینجا سرزمینی است که مردم حاضرند خود را فدای امیدها و آرزوهای بزرگ مردم خود کنند، تصریح کرد: اینجا جایی است که مردم دوست دارند به عهد خود وفا کنند و وفای به عهد جزء ذات مردم است. از این زمین..

وی با بیان اینکه بسیج درخت پر برکتی است که امام خمینی (ره) نهال مبارکی را غرس کردند و رهبر معظم انقلاب آن نهال مبارک را به درختی پربرکت تبدیل کردند. بسیجی سرسخت و در ستیز با دشمنان خدا، استوار و شکست ناپذیر همچون صخره های استوار، اما مهربان و مهربان با مؤمنان، فطرت نبوی در پیکر بسیج جاری است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بسیجیان متدین و زاهد، درستکار، امر به معروف و نهی از منکر و حفظ امت از بلا هستند، خاطرنشان کرد: هر جا سختی باشد بسیجیان آنجا هستند، هر جا که نیاز باشد شمشیر می کشند. برای امام اسلام و حمله به دشمنان باید توجه داشت که بسیجیان پیشگام هستند. بسیج در تاریخ 43 ساله انقلاب بزرگترین حماسه ها را خلق کرده است. بسیجیان در دوران دفاع مقدس در سخت ترین شرایط برای بازپس گیری سرزمین های اشغالی بر دل دشمنان زدند و در نهایت اراده این ملت بزرگ را بر خیل عظیم دشمنان تحمیل و آنان را شکست دادند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دیروز جایگاه و نقش بسیج را به درستی ترسیم کردند، تصریح کردند: برای بسیج ما افتخار بزرگی است که هر وقت در کشور سیل یا زلزله می آید اولین نفر هستند. به یاری مردم بشتابند.و آرامش را به دل مردم این دیار آوردند. بسیجیان در دفاع از عزت این ملت تمام وجود خود را در صف اخلاص قرار دادند.

فرمانده کل سپاه در سخنان خود خاطرنشان کرد: وقتی تروریست های تکفیری تحت سلطه آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا در سوریه، لبنان، عراق و یمن حمله می کنند، این بسیجیان هستند که برای حفاظت از نوامی ها به میدان می روند. خانه و کاشانه خود را رها کنید و به قلب دشمن حمله کنید و این ملت ها را از اسارت بیگانگان نجات دهید.

وی با بیان اینکه امروز این درخت تناور به ثمر نشسته است، تصریح کرد: علت اینکه امروز دشمن به این شجره مبارکه حمله می کند همین گستره نفوذ است. امروز بسیج همچنان به دفاع از انقلاب اسلامی افتخار می کند. امروز کشور با یک جنگ جهانی بزرگ روبرو است. تمامی تشکل های سیاسی نیروهای کفر و شرک از سراسر جهان با مزدوران و شاخه های داخلی خود به جنگ انقلاب، امنیت و وحدت ملی آمده اند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در صحنه سیاسی «آمریکا، انگلیس، اسرائیل، آلمان، فرانسه و آل سعود» با رسانه های تفرقه افکن خود سعی در ایجاد تنش در این سرزمین دارند، اما این ملت کاملا آگاه است، تاکید کرد: : دشمن خوابهای آزاردهنده زیادی می بیند. او در توهم زندگی می کند، دشمن اولین کسی است که با رسانه اش شکست می خورد. دشمن نمی داند این سرزمین و انقلاب قوی است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: شیعیان و اهل سنت عزیزی که امروز به عنوان یک سرباز کوچک روی این زمین در اینجا جمع شده اند، در این مکان و در این روز مقدس به شما می گویم که ریشه های عظیم این انقلاب قوی تر از آن است که همه دشمنان بخواهند. حتی یکی از شاخه ها را هرگز نمی توانند این درخت را قطع کنند.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید رژیم صهیونیستی سقوط خواهد کرد اما این انقلاب آسیبی نخواهد دید. توهمات دشمن راه به جایی نمی برد. این سیستم قدرتمند است. بسیجیان ما به رهبری امام خامنه ای شکست های بزرگی را بر دشمنان تحمیل کردند. امروز دشمن «آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل سعود» با تمام قوا به صحنه آمده است، اما ما قطعاً این صحنه قیام بزرگ و این جنگ جهانی را به گورستان دشمنان آمریکایی و اسرائیلی و آنها تبدیل خواهیم کرد. متحدان.

دیدگاهتان را بنویسید