فرمانده سپاه ایلام: 53 میلیون دلار برای سیا و 131 میلیون دلار برای رسانه های ماهواره ای برای شورش های اخیر در ایران.

فرمانده سپاه ایلام: 53 میلیون دلار برای سیا و 131 میلیون دلار برای رسانه های ماهواره ای برای شورش های اخیر در ایران.

روز جدید سردار جمال شکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: برای تقویت رسانه در حوادث اخیر بودجه های کلانی در نظر گرفته شده است، دشمن با روش ها و رسانه های مختلف و در ارتباط به دنبال عملیات روانی است. با این میلیاردها تومان اعتبار در نظر گرفته می شود.» وی افزود: برای مدیریت فتنه های اخیر 53 میلیون دلار اعتبار در اختیار سازمان سیا و آژانس ها و رسانه های ماهواره ای قرار گرفت و 131 میلیون دلار پول ویژه برای فتنه های اخیر در نظر گرفته شد. .

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تاکید بر اینکه اغتشاشات اخیر نتیجه یک برنامه ریزی از پیش طراحی شده بود، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی نقش اصلی را در حوادث اخیر داشتند.

سردار جمال شکرمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: اغتشاشات اخیر حاصل پروژه سازمان های جاسوسی و اندیشکده های آمریکایی و همپیمانان این کشور است و برنامه از قبل مشخص و طراحی شده است. دشمنان در اغتشاشات اخیر با تمام قوا، انسان، سایبری، تجهیزات و ایدئولوژیک میدان را برای سرنگونی جمهوری اسلامی به پا کردند.

وی افزود: دشمنان به دنبال بی نظمی در کشور هستند، مطالبات واهی و ناکارآمد نشان دادن دولت از کارهای دشمنان است و باید با تمام توان تلاش کنیم و نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه رئیس جمهور فعلی آمریکا بیش از ترامپ برای به چالش کشیدن ایران تلاش کرده است. وی تاکید کرد: دشمن در حوادث اخیر از کمک های مالی از طریق ارزهای رمزنگاری شده استفاده کرده و بودجه های کلانی را برای تقویت رسانه ها در نظر گرفته است.

سردار شکرمی گفت: برای تقویت رسانه در حوادث اخیر بودجه های کلانی در نظر گرفته شده است، دشمن با روش ها و رسانه های مختلف به دنبال عملیات روانی است و در این راستا میلیاردها تومان سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: برای مدیریت اغتشاشات اخیر 53 میلیون دلار اعتبار به سازمان سیا و آژانس ها و رسانه های ماهواره ای، 131 میلیون دلار پول ویژه برای اغتشاشات اخیر، ایجاد و ترویج خشونت خیابانی، فضای مجازی در نظر گرفته شد. و حملات ماهواره ای، حضور اعضای اندیشکده های آمریکایی در میان احزاب کرد، تخریب وجهه ایران در سطح بین المللی، ایجاد ناامنی در داخل کشور، دامن زدن به اعتصابات بازار و اتحادیه، کشتارهای ساختگی و انتساب آن به نیروهای نظامی، تبدیل شدن به غیرنظامیان. اعتراض به شورش های خونین و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها از دیگر اهداف برنامه ریزان شورش بودند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با اشاره به اینکه مرحله هرج و مرج را پشت سر گذاشته ایم و باید در مرحله پسابرجام بسیار مراقب باشیم، افزود: قدرت اطلاعاتی ایران داده های بسیار موثقی را دریافت و رصد کرد که توانسته بود این اطلاعات را خنثی کند. نقشه های دشمنان چرا حافظ و پاسدار این انقلاب و نظام پاک شهدا و بیانات امام و رهبری کیست؟

وی گفت: از قوه قضائیه انتظار داریم با کانال ها و رسانه هایی که با دشمن بوده اند قاطعانه برخورد کند.

سردار شاکرمی در بخشی دیگر از سخنان خود 22 آبان را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: راهپیمایی 22 آبان نشان دهنده روحیه استکبارستیزی ملت ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید