فرمانده سپاه: حفاظت اطلاعاتی ما مستلزم رویارویی مستقیم با تمام سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی استکبار است

فرمانده سپاه: حفاظت اطلاعاتی ما مستلزم رویارویی مستقیم با تمام سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی استکبار است

روز جدید : سپاه ما در تقابل مستقیم با همه سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی مجرب که فروپاشی بسیاری از رژیم‌ها را در پرونده شیطانی خود دارند، گفت: و بدین ترتیب آنها ابزارهای پیچیده و تکنیک‌های بدیع، در حال تغییر و مدام نوشیدن را در اختیار دارند.

مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان اطلاعات سپاه با حضور سرلشکر سلامی و رئیس ستاد فرماندهی معظم کل قوا برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین (مد ظله العالی) و جمعی از فرماندهان و افسران سپاه نیروهای ستاد کل، سپاه و جامعه اطلاعات کشور در مقر سازمان حفاظت اطلاعات سپاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا طی حکمی از سوی سردار شیرازی مسئول خدمت سربازی فرمانده و سرلشکر به سمت «ریاست سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» منصوب شدند و به سردار سرتیپ تبریک می گویم. تلاش خالصانه و زحمات ارزنده سرلشکر محمد حفاظت اطلاعات در 14 سال گذشته که در عرصه حفاظت سپاه و امنیت ملی، بازدارندگی از تهدیدات دشمن، نفوذ و جاسوسی به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

سردار سلامی با تشکر و قدردانی از رئیس سابق سازمان حفاظت اطلاعات (سپاه) گفت: انقلاب اسلامی توانسته حوزه نفوذ خود را تا اعماق جهان گسترش دهد. پدیده گسترش و نفوذ انقلاب اسلامی که خطرناک ترین و خطرناک ترین خبر و واقعیت اسلام و بشریت برای دشمن بود به فضل الهی با مجاهدت های سخت و طاقت فرسا و شهادت عظیم و وفاداری و مجاهدت های جاودانه به واقعیتی مسلم تبدیل شد. آنچه در این گرفتاری رخ داد، حوزه نفوذ ما و دشمنان است.

وی شکست اراده و نقشه های دشمن از جمله اتخاذ تحریم های اقتصادی، انزوای سیاسی، جنگ اطلاعاتی، جنگ روانی، ارعاب نظامی و امثال آن را نقش سپاه در کنار سایر نیروهای نظام دانست و افزود: : است، و در درجه، شدت و جغرافیای نفوذ و این به یک واقعیت موضوعی و پذیرفته شده عمومی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه، نقض اراده و قدرت دشمن در جریان تصرف ناو انگلیسی «استنا ایمپرو»، انهدام پهپاد آمریکایی برای تهاجم راهبردی، دستگیری تفنگداران آمریکایی، حمله موشکی به پایگاه آمریکا را تشریح کرد. عین الاسد و برخی اقدامات دیگر.

وی افزود: زمانی که دشمن نتواند پروژه عظیم دولتی خود را به سرانجام برساند. زمانی که رژیم صهیونیستی استراتژی را از نیل تا فرات دنبال کرد، اما اکنون در دیوارهای بتونی عظیم اطراف آن گرفتار شده بود. یعنی موازنه قوا به نفع اسلام و انقلاب اسلامی تغییر کرده است.

سلام یادآور شد: دشمن می خواهد اعتماد به نفس را از ما بگیرد و ما را از درون خالی کند و ابتدا از خودمان غافل شویم. این خطرناک ترین و مرموزترین نوع تهاجم است و به همین دلیل از همه فرماندهان، افسران و کل سپاه پاسداران می خواهیم که این داستان خیالی دشمن را تکذیب کنند.

فرمانده کل سپاه افزود: جنگ اطلاعاتی، جاری ترین، مستمرترین، واقعی ترین و نزدیک ترین جنگی است که سال ها در آن قرار داشتیم و قطعاً تا اثبات کامل نظام استکباری و غروب آن ها تا سالیان متمادی ادامه خواهد داشت. در غرب زمین یکی از کارآمدترین ارکان و سازه های قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزوها و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.

وی تاکید کرد: دشمن سپاه را نقطه شکل گیری همه شکست ها و گسترش اراده خودباختگی نظام می داند و از این رو بر این نهاد قدرتمند و مردمی متمرکز شده است.

سلامی گفت: حفاظت اطلاعات ما مستلزم رویارویی مستقیم با تمامی سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی مستکبر و مجرب است که بسیاری از رژیم‌ها را در پرونده‌های زشت خود فرو ریخته و در نتیجه ابزارهای پیچیده و تکنیک‌ها و تکنیک‌های بدیع و همیشه در حال تغییر را فرو ریخته‌اند.

فرمانده کل سپاه گفت: موفق ترین تجربه دشمن ما در کار سرویس های اطلاعاتی بود. اطلاعات نیروهای مسلح و سپاه ما که راه را بر چشم و گوشه آنها بسته است.

وی حفاظت از اطلاعات را مبتنی بر دو پدیده می داند و می افزاید: پدیده اول شناخت دشمن، فنون، تاکتیک ها و ابزارهای اوست که نیاز به میدان و پایگاه های اطلاعاتی دارد. پدیده دوم، شناخت استعدادهای خود است و وظیفه دفاع، حائل بودن بین این دو پدیده است که اجازه نمی دهد نیروهای خودی با دشمن ارتباط برقرار کنند و دشمن را دور بزنند و با نیروهای خودی ارتباط برقرار کنند.

سلامی در پایان با ابراز اطمینان از موفقیت در حکم مدیریتی جدید سپاه گفت: امنیت اطلاعاتی مدرن و پیشرفته، حفاظت از اطلاعاتی است که ابزار اطلاعاتی مورد نیاز آن را می سازد و این امری نیست که بتوان از طریق تبادل به آن دست یافت. میدان این نبرد میدان نبردهای پنهان است.

سردار سرتیپ محمد کاظمی رئیس سابق سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه نیز از همراهی و همکاری فرمانده کل سپاه و فرماندهان، مسئولان و کارکنان سپاه در مدت تصدی مسئولیت وی در سازمان حفاظت اطلاعات سپاه تشکر کرد. سپاه به برکت آموزه های دینی و انقلابی خود در مکتب ولایت فقیه و هوشیاری و هوشیاری خود در برابر نقشه ها و سناریوهای دشمن که سرمایه گذاری کلانی در سپاه برای نفوذ و تعقیب اهداف شوم و شوم خود کرده بود، موفق شد. عزم، اراده، پاکی و ملیت خود را حفظ کرد و به یاری خداوند صیانت از این سرمایه گذاران سنگسار و سرافراز با همکاری دو حوزه فرماندهی و نمایندگی مقام معظم رهبری و مراجع سردار هادمی ادامه خواهد داشت.

در ادامه سرلشکر مجید هادمی رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از محول کردن این مسئولیت خطیر توسط فرمانده معظم کل قوا و فرمانده کل سپاه تشکر کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فضل الهی همچنان با قدرت و صلابت و استواری از چشمان دشمنان خواب می گیرد و امید مسلمانان و مستضعفان و آزادی خواهان جهان خواهد شد.

گفتنی است رئیس جدید سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران خدمت، علاوه بر عهده دار مسئولیت های مختلف امنیتی در یگان های رزمی، قرارگاه نوح و رده های مختلف سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن و همچنین مسئولیت نظامی در خارج از کشور، جانشین وی است. اطلاعات سپاه نیز مسئولیت اطلاعات قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) رئیس سازمان اطلاعات دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را بر عهده دارد.

سردار هادمی دارای مدرک دکترای امنیت ملی و دکترای دفاع راهبردی است.

دیدگاهتان را بنویسید