فرمانده نیروی انتظامی از آگهی فروش اسلحه در برخی سایت های دارای مجوز انتقاد کرد

فرمانده نیروی انتظامی از آگهی فروش اسلحه در برخی سایت های دارای مجوز انتقاد کرد

سردار حسین رحیمی در خصوص محتوای برخی آگهی های منتشر شده در برخی سایت ها گفت: متاسفانه در برخی موارد شاهد درج آگهی های نامناسب در برخی سایت ها بوده ایم که برخی از آنها دارای مجوز هستند. تبلیغاتی مانند فروش چاقو، اسلحه غوغا، سلاح گرم، گلوله، مشکلات غیر اخلاقی و… باید رصد شود.

او گفت که چنین تبلیغاتی غیرقانونی و مجرمانه است، خواه پلیس قصد رسیدگی به این موارد را داشته باشد یا نداشته باشد. وی گفت: ببینید ما نظارت نخواهیم کرد، اما صاحبان و صاحبان این سایت ها و نهادهای مسئول در این حوزه باید نظارت کنند و جلوی این گونه تبلیغات را بگیرند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: برای سایتی که مجوز دارد و طبق قانون فعالیت می کند، مشخص است که تبلیغات فروش سلاح، فشنگ، مسائل غیراخلاقی و… در آنها غیرقانونی و مجرمانه است.»

رحیمی با بیان اینکه پلیس نیز در این زمینه به وظایف خود عمل می کند، افزود: اما توجه داشته باشید که مالک و مسئول سایت و نهادهای ذیربط باید بر پرونده های مجرمانه نظارت و رسیدگی کنند.

چندی پیش پلیس پایتخت از فردی که در برخی سایت های دارای مجوز اقدام به تبلیغ محصولات خود کرده بود، تعدادی سلاح سرد و چاقو غیرمعمول کشف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید