فرمانده کل سپاه: امروز فصل انتخابات است، نمی‌توانی وسط بایستی

فرمانده کل سپاه: امروز فصل انتخابات است، نمی‌توانی وسط بایستی

روز جدید فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز فصل انتخابات است، ما نمی توانیم وسط بایستیم، یا باید در جبهه اسلام باشیم یا در جبهه کفر، صحنه ای که آمریکا و اسراییل می روند نجس است. صحنه.

سردار حسین سلامی در همایش شکوه مقاومت گفت: امروز دشمن، آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود با تمام توان به صحنه آمده اند و آشکارا در امور این سرزمین دخالت می کنند. اما این صحنه شورش بزرگ و این جنگ جهانی قطعاً در قبرستان آمریکایی ها قرار خواهد گرفت و ما اسرائیلی ها و متحدان آنها را به دین خود تبدیل می کنیم. امروز کشور با یک جنگ جهانی بزرگ روبرو است. تمامی تشکل های سیاسی نیروهای کفر و شرک از سراسر جهان با مزدوران و شاخه های داخلی خود به جنگ انقلاب، امنیت و وحدت ملی آمده اند.

وی با بیان اینکه شیعه، سنی، سیستانی و بلوچ نشانه یک ملت هستند، روح وحدت در سیستان و بلوچستان جاری است، گفت: اگر بخواهیم نشانه عزت، کرامت، آزادی و آزادی را در قالب انسان به تصویر بکشیم، سیستانی و بلوچستان درست علامت است.

سرلشکر سلامی افزود: شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند و دشمنان همواره سعی در بر هم زدن این رابطه دارند.

وی ادامه داد: امروز برای من روز غرور آفرین و فراموش نشدنی است، خاطره دلگرم کننده حضور باشکوه ملت متحد و حضور حماسی مردم سیستان و بلوچستان در خاطرم خواهد ماند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان مظهر غیرت، دینداری و وفاداری هستند، گفت: مردمانی رزمنده نمونه، دلسوز، باوقار، ایثارگر، شجاع، مؤمن، پرتلاش و مرزنشینان

وی ادامه داد: وقتی شیعه و سنی در دفاع از مردم این سرزمین با هم شکنجه می شوند و خون مومن ترین مردم مانند شوشتری ها و محمدزاده ها با برادران سنی خود در یک حادثه تروریستی جمع می شود، منشا یک حادثه ناگسستنی است. وحدت.

وی با بیان اینکه بسیج درختی پربرکت است، امام خمینی (ره) نهال مبارکی را غرس کردند و رهبر معظم انقلاب این نهال مبارک را به درختی پربرکت تبدیل کردند و ادامه داد: بسیجیان ثابت قدم هستند و مانند صخره های سخت با دشمنان خدا می جنگند. استوار و شکست ناپذیرند، اما با مؤمنان مهربان و ملایم هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیجیان متدین و زاهد، درستکار، امر به معروف و نهی از منکر هستند و ملت را از بلایا حفظ می کنند، خاطرنشان کرد: هر جا سختی باشد بسیجیان آنجا هستند.

وی بیان کرد: بسیجی خالق بزرگترین حماسه ها در 43 سال تاریخ انقلاب بود. بسیجیان در دوران دفاع مقدس در سخت ترین شرایط برای بازپس گیری سرزمین های اشغالی بر دل دشمنان زدند و در نهایت اراده این ملت بزرگ را بر خیل عظیم دشمنان تحمیل کردند. دشمنان را بشکنید.

سردار سلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دیروز جایگاه و نقش بسیج را به درستی ترسیم کردند، تصریح کردند: برای بسیج ما افتخار بزرگی است که در هر سیل و زلزله ای که در کشور رخ می دهد اولین کسانی هستند که به سوی بسیج می شتابند. کمک های مردمی آنها آرامش را به دل مردم این سرزمین آوردند.

وی ادامه داد: بسیجیان در رعایت اخلاص تمام وجود خود را برای دفاع از عزت این ملت گذاشتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در اینجا حق از باطل قابل تشخیص است، یک طرف ترامپ، بایدن، بن سلمان، مکرون، نخست وزیر انگلیس و نتانیاهو هستند و در طرف دیگر امام و ولی امر مسلمین ما هستند. و جوانان غیور میهن پرستان ایستاده اند. امروز فصل انتخابات است، ما نمی توانیم وسط بایستیم، یا باید در جبهه اسلام باشیم یا جبهه کفر، صحنه ای که آمریکا و اسرائیل حکومت می کنند صحنه ناپاکی است، از کسانی که تحت تاثیر دشمن قرار گرفته اند می پرسیم. بازگشت به دامان اسلام

وی خاطرنشان کرد: من به زبان قرآن صحبت می کنم. قرآن می فرماید ای کسانی که ایمان آورده اید یهود و نصاری را دوست و سرپرست خود نگیرید. اگر یکی از شما سرپرستی، دوستی و همراهی خود را انتخاب کرد، از آن اوست، موضع ما باید روشن و مشخص باشد.

سلامی تاکید کرد: ما همچنان به همه رژیم های طاغوتی که در کارنامه شان کشتار ملت های بزرگ است می گوییم آیا می خواهید ایران را تسخیر کنید؟

وی گفت: مردم غیور سیستان و بلوچستان مروارید مرزهای ما هستند، نظام برای این مردم ارزش قائل است، ما مفتخریم که خود را فدای مردم این سرزمین می کنیم، شما مردم عزیز ما هستید، ما عبادت کنندگان شما هستیم. هر چه ما داریم متعلق به شماست آمریکا، اسرائیل و آل سعود می خواهند جامعه ما را تجزیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید