فرمانده کل سپاه: خدا و امام زمان (عج) درباره سرود «سلام فرمانده» نظر دادند/ این سرود در بسیاری از کشورهای اسلامی خوانده می شود.

فرمانده کل سپاه: خدا و امام زمان (عج) درباره سرود «سلام فرمانده» نظر دادند/ این سرود در بسیاری از کشورهای اسلامی خوانده می شود.

روز جدید فرمانده کل سپاه با تاکید بر لزوم ساخت چندین نماهنگ از جمله «سلام فرمانده» در کشور، گفت: فرمانده سلام به خوبی از پس نفوذ فرهنگی کشور برآمده است، بنابراین مسائل فرهنگی باید در همه امور جدی گرفته شود.

سردار حسین سلامی در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در پارک فجر لنگرود در گفتگوی تلفنی با بیان اینکه سلام فرمانده یک نمایش آسمانی است، گفت: سلام فرمانده یک اثر فرهنگی زیبا در جمهوری اسلامی است که قطعاً باقی خواهد ماند. در تاریخ کشور شد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری سرود فرماندهی در جهان اسلام گفت: البته خداوند و امام زمان (عج) درباره این سرود اظهار نظر کرده و باعث جاودانگی و تاثیر جهانی آن شده است، لذا این سرود خوانده می شود. در بسیاری از کشورها، از جهان اسلام.”

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم ساخت چندین فیلم از جمله سلام فرمانده در کشور، گفت: فرمانده سلام با نفوذ فرهنگی در کشور به خوبی عمل کرده است، بنابراین باید به مسائل فرهنگی در کشور توجه جدی شود. کشور . همه سوالات.”

سلامی مضمون آیات سلام فرمانده را آیاتی مناسب برای نیاز نوجوانان در دوران جهاد عنوان می کند و می گوید: در بحث امام زمان (عج) همیشه از انتظار، دلتنگی و انتظار صحبت می شود، اما در سلام فرمانده مسائل بخشش و آمادگی برای حضور در صف یاران امام و سربازان آقا مطرح شد.

دیدگاهتان را بنویسید