فرمانده کل سپاه: دشمن بر طبل می کوبد تا اذهان مردم را تحریک کند.

فرمانده کل سپاه: دشمن بر طبل می کوبد تا اذهان مردم را تحریک کند.

روز جدید سرلشکر سلام گفت: با خدمت به مردم، روحیه ایثار و گذشت اجازه نخواهیم داد دست دشمن به امنیت ما برسد.

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه ثارولا در تهران. اسلام از این نقطه است.

سرلشکر سلامی از تهران به عنوان لنگر صلح و ثبات برای انقلاب و جامعه یاد کرد و افزود: تهران شهر نفوذ بین المللی و نفوذ جهانی و مردمی آگاه و بصیر است که با آگاهی، ایمان و بردباری بر مشکلات فائق آمده است.

وی با بیان اینکه دشمنانی که ارزش های ما را تحریف می کنند به دنبال پایین آوردن تحمل مردم هستند، نسخه کاپیتولاسیونی دشمن از ملت ایران دانست و گفت: آنها دشمن هویت، عزت، استقلال، آزادی، عزت و حیثیت ما هستند. هرگز دستور سعادت ملت ایران را تجویز نکنید.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه باید امنیت ایجاد کنیم نه اینکه جلوی ناامنی را بگیریم، افزود: ایجاد امنیت به این معناست که امنیت آنقدر عظمت و ریشه دار است که هیچ چیز نمی تواند آن را در هم بشکند، در حالی که جلوگیری از ناامنی آخرین گام است. ما به بهترین راه فکر می کنیم و آن ایجاد امنیت است.

فرمانده قرارگاه سارولا تهران با بیان اینکه دشمن بر طبل می کوبد تا اذهان مردم را تحریک کند، گفت: همه دستگاه ها باید تمام تلاش خود را برای تامین امنیت انجام دهند تا مردم شاهد تلاش در میدان باشند.

سرلشکر سلام در پایان از مردم به عنوان کلید واژه قدرت یاد کرد و گفت: با خدمت به مردم، روحیه ایثار و گذشت نمی گذاریم دست دشمن به امنیت ما برسد و امنیت را مردمی خواهیم کرد. “

دیدگاهتان را بنویسید