فرمان امضای تهدید در فضای مجازی (+ تصویر)

روز جدید مدیران در کشور ما هر چقدر هم که اشتباه کنند از چرخه مدیریت خارج نمی شوند، بلکه فقط از پستی به پست دیگر منتقل می شوند. این اولین قانون حاکم در ایران است! اصولگرا و اصلاح طلب و دو جان نیست…

نوروز 1397 بود و استان گلستان دچار سیل شدید شد. اما استاندار در آن روزها به خارج از کشور سفر کرده بود و با وجود اینکه تعهد مدیریت ایجاب می کرد، حتی اگر سیل نبود، استاندار استانی مانند گلستان که در ایام بایرام پذیرای مسافران نوروزی است، حداقل نیمه اول فرودین بود. در محل ماموریت خود باشید.

واکنش دولت به غیبت عجیب استاندارش قاطع بود: مناف هاشمی از استانداری گلستان راحت شد.فرمان امضای تهدید در فضای مجازی (+ تصویر)

در تابستان سال 1401 و در روزهایی که سیل سراسر کشور را فراگرفته بود، تصویر حکمی در فضای مجازی دست به دست می شود که جالب است: استانداری که به دلیل عدم تعهد از استانداری برکنار شده بود، منصوب شد. سمت ریاست هیئت مدیره به دلیل اشتغال وی. شرکت راه آهن شهر تهران و حومه منصوب شد.

در حکم علیرضا زاکانی – شهردار تهران – به مناف هاشمی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست هیئت مدیره شرکت راه آهن تهران و حومه منصوب می شوید. یک سال.انتشار راه حل امضای تهدیدات در فضای مجازی (+ تصویر)

بعد از تایپ:
– مدیران در کشور ما هر چقدر هم که اشتباه کنند از چرخه مدیریت خارج نمی شوند، بلکه فقط از پستی به پست دیگر منتقل می شوند. این اولین قانون حاکم در ایران است! او اصولگرا و اصلاح طلب است و دو جانی ندارد اما همین مناف هاشمی در دوران مدیریت اصلاحات در تهران و با حکم پیروز حناچی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بود.

روز به روز این ادعا تقویت می شود که اصولگرایی و اصلاح طلبی «گفتمانی» نیستند، بلکه «ابزار حرفه ای» هستند.

دیدگاهتان را بنویسید