فرهاد مجیدی ستاره تیم ملی ایران بود

قلی زاده حتی در لیست 20 نفره تیم برای بازی اخیر شارلوا مقابل کلوب بروژ هم قرار نگرفت و فلیس مازو، سرمربی آن تیم تایید کرد که بازیکن ایرانی “نگرانی های شخصی” دارد. این اتفاقات و مشکلات شخصی باعث شد گلی زاده تمرکز خود را برای ادامه بازی در شارلوا از دست بدهد و درخواست جدایی خود را به مالک ایرانی این باشگاه ارائه کند.

اگرچه گفته می شد اتحاد کلبا امارات با سرمربیگری فرهاد مجیدی یکی از مشتریان کولی زاده است اما ظاهرا مجیدی محدودیتی هم برای این بازیکن ایرانی قائل شده است. مقصد گلی زاده احتمالا ایران یا یکی از کشورهای نزدیک به ایران یعنی ترکیه یا خلیج فارس خواهد بود.

این خبری است که نشریه suinfo آن را تایید و بر کاهش ارزش گلی زاده در بازار نقل و انتقالات تاکید کرد. اتفاقی که باعث شد باشگاه شارلوا با وجود داشتن یک پیشنهاد 7 میلیون یورویی در زمستان گذشته از جذب او پشیمان شود.

این نشریه می‌گوید: «گلی‌زاده امیدوار بود پس از چهار سال و نیم حضور در مامبورگ در جام جهانی مورد توجه قرار گیرد. با این حال، با وجود پاس گل مقابل انگلیس و در مجموع یک جام جهانی خوب، این بازیکن خریداران بالقوه زیادی نمی بیند. اگر این بازیکن 26 ساله می خواهد اسپورتینگ شارلوا را ترک کند به این دلیل است که همسرش مشکل سلامتی دارد و برای حضور در کنار خانواده اش به ایران بازگشته است. بنابراین علی کولی زاده به دنبال راه حل هایی در کشورهای حوزه خلیج فارس، ایران یا ترکیه است تا رفت و آمد به ایران آسان باشد.

این رسانه بلژیکی همچنین از رد شدن انتقال کول زاده به اتحاد کلبا خبر داد: اتحاد کلبا امارات با سرمربی ایرانی فرهاد مجیدی در حال آماده سازی برای آوردن کولزاده به صورت قرضی بود اما این پیشنهاد دیگر اعتباری ندارد. یک چیز قطعی است؛ اسپورتینگ شارلوا ممکن است از عدم آزادی (انتقال) کولی زاده در ژانویه 2022 بسیار پشیمان باشد. در آن زمان شمر نیکلسون به تازگی شارلوا را به مقصد اسپارتاک مسکو ترک کرده بود. طبق اطلاعات ما، مدیران باشگاه شارلوا در آن زمان پیشنهادی 7 میلیون یورویی برای خود دریافت کردند. وینگر ایرانی اما تا زمانی که تیمشان این بازیکن را ترک نکرد درست رعایت نکردند جامائیکایی ضعیف نباش.

به گزارش سادینفو، با گذشت یک سال از این پیشنهاد مالی مناسب برای کولی زاده، ارزش این بازیکن ایرانی کاهش یافته و گورخرها به سختی پیشنهادی مشابه سال گذشته پیدا خواهند کرد، حتی اگر اطرافیان او را به انتقال او به تیم ملی بفرستند. خلیج فارس باید بر کیفیت او در محیطی که مشخصاتش جذاب است تاکید کرد تا قرارداد مالی او افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید