فرهاد مجیدی سرمایه دار خود را در استقلال روی نیمکت می نشاند؟!

فرهاد مجیدی سرمایه دار خود را در استقلال روی نیمکت می نشاند؟!

با اعلام باشگاه استقلال، رافائل سیلوا، مدافع ارشد برزیلی که پیش از این در لیگ برتر عربستان فعالیت می کرد، برای حضور در تست های پزشکی و توافق نهایی با آبی ها وارد تهران شد و به نظر می رسد این موضوع به دلیل نیاز مبرم به آبی ها . برای مدافع میانی نیز این مدافع 193 سانتی متری به زودی به عنوان بازیکن آزاد و سهمیه فیفا با این تیم قرارداد می بندد.
حضور این مدافع برزیلی در استقلال تا جایی که بتواند نیازهای این تیم را در دل خط دفاعی برطرف کند، شاید اتفاق خاصی را در آن رقم بزند که شاید به یکی از دغدغه های جدید کادر فنی تبدیل شود.

طبق قانون، هر تیم می تواند حداقل 4 بازیکن خارجی داشته باشد به شرطی که حداقل یک بازیکن آسیایی غیرایرانی داشته باشد و با توجه به اینکه عزیزبک امانوف برای خرید زمستانی جدید از ازبکستان آمده است، می تواند 3 بازیکن خارجی دیگر داشته باشد. بودن. آبی های صوفیه پیش از این با کوین یامگا و رودی زاستد قرارداد بسته اند تا چهار بازیکن خارجی این تیم را با سهمیه آسیایی تکمیل کنند.

تیم هایی که از 4 بازیکن خارجی بهره می برند نمی توانند بیش از 3 نفر از آنها را همزمان در زمین استفاده کنند و حداقل یکی از آنها باید همیشه نیمکت نشین باشد و در صورت استفاده از رافائل سیلوا در ترکیب ثابت که به نظر می رسد مجیدی بسیار محتمل است. از یکی از Yamga، Amanov و Zested استفاده می کند.

با توجه به عملکرد فوق‌العاده کوین یامگا، بعید به نظر می‌رسد که او بازیکنی باشد که از ترکیب اصلی حذف می‌شود و احتمال بیشتری دارد که بین آمانوف و زستد یکی را انتخاب کند.

باید دید مجیدی علیرغم انتقاد شدید هواداران همچنان روی پست خود تکیه می کند یا خیر، اما تایید خودش یا آمانوف که در فاز هجومی بازیکن بسیار موثری است روی نیمکت خواهد نشست.

استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان است. این دیدار روز یکشنبه ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید