فرهاد مجیدی فقط به دنبال قهرمانی است

فرهاد مجیدی فقط به دنبال قهرمانی است

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: گلمان را زود زدیم و گل خوردیم اما گل بدی خوردیم. در نیمه دوم خوب بازی کردیم. بازی سخت و سختی مقابل سپاهان داشتیم. باید با برنامه مقابل این تیم بازی کرد. این تیم بازیکنانی دارد که می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. از عملکرد تیمم راضی هستم. سپاهان شرایط بهتری داشت و در بازی بود. اگر خوش شانس بودیم می توانستیم برنده شویم. از فردا روی دیدار مقابل شهر هودرو تمرکز خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر رکوردشکنی گفت: اصلاً دنبال رکورد نیستم. تنها هدفم قهرمانی است و امیدوارم با تلاش مدیریت باشگاه و حمایت هواداران به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم.

مجیدی درباره عملکرد داور و همچنین دیدار مقابل استقلال گفت: داور نمایش خوبی داشت. حتی در صورت پیروزی هم همین را می گویم، 5 بازی دیگر در پیش داریم، هر 5 بازی برای ما حساس است و از بازیکنان می خواهم با جدیت تمام در این دیدارها حضور داشته باشند.

سرمربی استقلال درباره گل های زده شده در این دیدار خاطرنشان کرد: در تمرینات خود گل اول را زدیم اما گل بدی خوردیم اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و از همه آنها راضی هستم.

او در مورد تاکتیک های استفاده شده در این مسابقات گفت: هدف من برد است. استراتژی های من ممکن است در هر بازی متفاوت باشد. این را از همان ابتدا به بازیکنانم گفتم و آنها شاگردان بسیار خوبی بودند. تیمی که گل های کمی دریافت کرده در شرایط خوبی قرار دارد. تیمی که چند هفته است شکست نخورده، شخصیت خوبی دارد. استراتژی ما ایجاد موقعیت از بالا بود که در نهایت به گل رسیدیم اما گل بدی دریافت کردیم.

او درباره خط دفاعی تیمش گفت: از عملکرد مدافعانم راضی هستم. رزبه چشمی، عارف گلمی و محمد دانشگر عالی بازی کردند. باید در مورد مهاجمان خوبی که جلوی مدافعان ما بودند صحبت کنیم. مطمئن باشید 5 بازی پیش رو را با موفقیت به پایان خواهیم رساند.

سرمربی استقلال در پایان درباره حذف سیدحسین حسینی در بازی بعدی آبی ها گفت: مشکلی با دروازه بان نداریم. حسینی و رضایی را می توان در تیم ملی فیکس کرد. مطمئنم با حمایت آقای گلمپور این دو دروازه بان حرفی برای گفتن دارند.

دیدگاهتان را بنویسید