فرهاد مجیدی مقابل رکورد جذاب پرسپولیس

فرهاد مجیدی مقابل رکورد جذاب پرسپولیس

استقلال 9 سال دیگر در آستانه قهرمانی در لیگ برتر است و آبی های تهرانی با هدایت فرهاد مجیدی این فرصت را دارند که رکوردهای بزرگی را به ثبت برسانند.

استقلال تاکنون از 26 بازی 60 امتیازی شده و با 8 امتیاز از 4 بازی دیگر رکورد 67 امتیازی پرسپولیس در لیگ های نوزدهم و بیستم را پشت سر می گذارد که بالاترین امتیاز این فصل است.

شاگردان مجیدی چهار هفته مانده به پایان لیگ تنها 9 گل دریافت کردند و با توجه به اینکه رکورد بهترین خط دفاعی با 13 گل مجاز در لیگ هجدهم متعلق به خود استقلال است، آنها این فرصت را دارند که حتی با کمتر از 10 گل این رکورد را بشکنند. اهداف و به تک رقمی ارتقا دهید.

آبی های تهرانی در حالی که آمار یکسانی در ثبت بازی بدون باخت با پرسپولیس دارند، اما تاکنون با 26 بازی بدون باخت، بهترین رکورد طولانی ترین زمان بدون باخت را به خود اختصاص داده اند. اگر در لیگ بیست و یکم با همین شرایط به کار خود پایان دهند، اولین قهرمان بدون شکست خواهند بود. با این حال، کسب امتیاز از فولاد، استقلال را به رکورد 27 بازی متوالی بدون شکست در لیگ برتر تبدیل می کند.

این در حالی است که استقلال در این فصل 17 برد در مسابقات به ثبت رسانده است که در صورت پیروزی در 4 هفته آینده به رکورد 21 برد پرسپولیس در لیگ نوزدهم می رسد که بهترین تعداد برد در لیگ برتر است.

دیدگاهتان را بنویسید