فرهنگ؛ امام جماعت کمال و پیشرفت استان یزد است/ بودجه دستگاه های فرهنگی رو به رشد است


ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814307

فاطمی گفت: کاربرد فرهنگ تفسیر کامل تصمیمات نیست و روحیه ای که امروز هر پیشرفت و تصمیمی را در استان یزد پیش می برد فرهنگ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ؛ مهران فاطمی استاندار یزد صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اعتقاد بر این که باید توجه شود، گفت: حوزه فرهنگ و هنر در استان یزد: استان دارای فهرست بلندی از مسائل و نظام مسائل است، اما در بحث پیشرفت، دو موضوع دیگر امام جماعت مسائل دیگری را مطرح می کند.

وی افزود: امروز امام ولایت یکی از مسائل فرهنگ و دیگری بحث محیط زیست است و این بدان معنا نیست که مسائل بعدی از دسته دوم هستند، بلکه اهمیت بیشتری دارند.

فاطمی با بیان اینکه کاربرد فرهنگ تفسیر کاملی از تصمیمات نیست، بیان کرد: روحیه ای که امروز در استان یزد همه پیشرفت ها و تصمیم گیری ها را پیش می برد، فرهنگی است که مجموعه ای از آموزه های دینی، اعتقادی، بومی و خاستگاه ها و هویت های ایرانی- اسلامی است. مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی با جفا، حرکت های جهادی، فعال شدن شورای فرهنگ عمومی، تعامل خوب با کانون ها و انجمن های فرهنگی و هنری و رسانه ها می تواند این مهم را در استان محقق کند و منشأ اثر اقدامات تحول آفرین و در استان انقلابی باشید .

استاندار یزد تاکید کرد: از یک سو امیدواریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه ویژه ای به استان یزد داشته باشد و از سوی دیگر در استان تصمیم گرفتیم در بودجه 1401 اعتبار و بودجه دستگاه های فرهنگی را افزایش دهیم. استان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید