فرهنگ سیاسی ملت ایران در جهان نمونه است/ مقاومت در برابر استکبار الگوی جهان اسلام


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812048

سردار نوری جانشین فرمانده کل سپاه نیز مقاومت در برابر استکبار را الگوی جهان اسلام دانست و گفت: فرهنگ سیاسی ملت ایران در دنیا مثال زدنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ 18 غدیر استان یزد با اعلام توطئه های بیش از 40 سال استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: در این راستا، مردم ایران و امام خمینی (ره) به عنوان فرماندهی کل قوا در این استان اقدام کردند. او در خارج از کشور حوزه های افتخار، غرور، استقلال و آزادی را بررسی می کند.

وی با بیان اینکه مقاومت در برابر استکبار الگویی برای جهان اسلام شده است، افزود: فرهنگ دینی انقلاب اسلامی ملت شریف ایران یکی از فرازهای متعدد انقلاب است. بیش از چهل سال است که ملت ایران از اقوام و مذاهب مختلف با فرهنگ های مختلف در کنار انقلاب ایستاده و ملت ها و ملت ها نظاره گر آن بوده اند.

نوری فرهنگ سیاسی انقلاب اسلامی ملت ایران را از دیگر فرازهای انقلاب خواند و افزود:

جانشین فرمانده کل سپاه فرهنگ مقابله با استکبار ملت شریف ایران را از دیگر فرازهای انقلاب برشمرد و گفت: می توانند مقاومت منطقه را کنترل کنند که اصلاً به چنین چیزی نخواهند رسید زیرا ملت ها شهدا و ملت ایران مقاومت را به منصه ظهور رسانده اند.

وی به اقدامات ارزشمند تیپ الغدیر استان یزد در دوران هشت سال جنگ و دفاع از حرم اشاره کرد و گفت: نقش تیپ الغدیر در حفاظت از معبد و اقدامات امنیتی در خارج از آن بود. بسیار ستودنی و ارزشمند.»

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید