فرهنگ قرآنی مبارزه با ظلم و ظلم است/ تهدید دشمنان در سطح بالاتری پاسخ توبه خواهند داشت.


زمان: 09:00
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836810

سردار تنگسیری گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند سایر نیروها با اتکال به خداوند متعال و توجه ویژه به ارتقای توان رزمی، به درجه ای از اطمینان در آمادگی رزمی رسیده است که دشمنان اگر تهدیدی را در دریا می خواهند بدانند. در مقابل منابع و اگر منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی را ایجاد کنند، در سطح بالاتر پاسخ قاطع و غم انگیزی دریافت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده ها و فرزندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد مقدس در گفت و گو با بیان این مطلب گفت: اساس مبارزه ما با استکبار و ظالمان جهانی بر اصول است. و آموزه های قرآن ما ظلم می کنیم نه ظلم می کنیم به مظلومی در هر کجای دنیا که او را می یابیم کمک می کنیم و توقع نداریم ظالمان جهان از جمله آمریکای جنایتکار و صهیونیست های کودک کش از ما تعریف و تمجید کنند. . آنها ظالم هستند و ما مستضعفین قوی یعنی به برکت انقلاب اسلامی این شهامت را پیدا کرده ایم که با قدرت از خود دفاع کنیم.

تنگسیری افزود: امروز باید به آموزه های قرآنی عمل کنیم، این قرآن نیاز امروز ماست؛ این نه تنها نیاز ملت ما و جامعه اسلامی است، بلکه نیاز جامعه بشری نیز هست، مردم عاقل و آزاده جهان نیازمند قرآن هستند. قرآن با استکبار مخالفت می کند، قرآن است که صریحاً با ظلم مبارزه می کند. مشکل امروز مردم دنیا همین اعتماد به ظالمان است، اما فرهنگ قرآن مبارزه با ظالمان و ظالمان است.

تنگسیری افزود: قطعاً برای ما افتخار است که پاسداران و پاسداران انقلاب اسلامی مورد قبول دشمنان اسلام و ظالمان قرار نگرفته اند.

وی در خصوص وضعیت آمادگی ناوگان سپاه به این آیه شریفه اشاره کرد: «وَ یَعْدُوا لَهُمْ أَنْ تَعْقَلُونَ أَنْهُمْ أَنْ تَعْقَلُونَ الْقَوْرَ الْأَشْمَنُ الْعَشْمُ» همه ارگان‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارند. به درجه قابل قبولی از آمادگی رزمی رسیده است که برای اجرای دستور لحظه شماری می کند و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند سایر نیروها با اتکال به خداوند متعال و توجه ویژه به موضوع افزایش توان رزمی رسیده است. میزان اطمینان برخی از آمادگی رزمی است که دشمنان می دانند اگر بخواهند در دریا تهدیدی علیه منابع و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند، در سطح بالاتر پاسخ قاطع و غم انگیزی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید