فرهنگ وظیفه مهم شوراها و شهرداری هاست

ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802062

احمد راستین نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از وظایف مهم شوراها و شهرداری ها در حوزه فرهنگ سازی است و در این راستا باید به عنوان یکی از مهم ترین وظایف شوراها و شهرداری ها در حوزه فرهنگ سازی عمل کرد. برای یک فرهنگ موفق مبتنی بر محله های موفق، باید برنامه ریزی کنیم.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستین نماینده مردم شریف شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری و در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از شهرداری اسلامی دارید؟ شورا در بحث فرهنگ یکی از وظایف مهم شوراها و شهرداری ها در حوزه فرهنگی است برای فرهنگ سازی موفق بر اساس محله های موفق باید برنامه ریزی کرد ما نماینده جوانان هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه جوانان برای ارتباط نیاز به الگو دارند خاطرنشان کرد: حاج قاسم می تواند الگو باشد و شهید احمدی روشن می تواند الگوی جوانان باشد.

راستینه ادامه داد: در همین استان چهارمحال و بختیاری (در شهرها و روستاها) جوانان زیادی داریم که توانسته اند کارهای غیرعادی و خوب زیادی انجام دهند. قهرمانان ورزشی ما، جوانان نخبه و دانشگاهی ما، صنعتگران جوان موفق ما، همه اینها می تواند الگوی موفقی برای اعتماد نسل جوان باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: شهرداری ها، شوراها باید الگوهای موفق را شناسایی کنند و برنامه های تکریم و الگوهای موفق در همه محلات، شهرها و روستاها در دستور کار آنها قرار گیرد.

راستین خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز 2 تا 3 اثر ویژه را در دستور کار فرهنگی خود قرار داده است. یکی از موضوعات مهم این قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت بود که بسیار مهم است، شناسایی می کند و می تواند ما را نجات دهد.

وی درباره موضوع فرقه ها و مذاهب نوظهور گفت: اصولاً به لطف خدا جامعه ما جامعه ای است که زندگی خود را بر اساس اعتقادات تنظیم می کند. ما باید مطمئن شویم که راه و رسم زندگی ما آسیب نبیند. دریچه‌هایی هستند. «و اینها سوراخ‌هایی است که اختلافات و عرفان‌های نوظهور است که از سبک دینی ایرانیان به دور است و می‌تواند از آن سوراخ‌ها عبور کند و نفوذ فرقه‌ها و مذاهب را نباید تضمین کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید