فرهنگ پاسداری از توانمندی ملت سازی و تربیت نسل انقلابی مؤثر برخوردار است

ساعت: 20:15
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802132

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس قابلیت ملت سازی و تربیت نسل موثر انقلابی را دارد، گفت: باید از این ظرفیت مهم برای تربیت خوب نسل های آینده استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امشب در مراسم افتتاحیه کتاب آن سوی ابرهای تاریک در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دفاع مقدس است. کلید وحدت و انسجام ملت ایران است. هر چه توجه به ارزش های دفاع مقدس بیشتر شود، وحدت و هم افزایی در کشور بیشتر می شود که در تشییع 250 شهید گمنام مشهود است که مردم با شهدا تجدید میثاق کردند و ارزش های دفاع مقدس را با خود تجدید میثاق کردند. حضور باشکوه

وی افزود: تاریخ دفاع مقدس ملت ایران سرشار از حماسه های بزرگ و ماندگار است که در صورت تبیین صحیح و انتقال آن به نسل جوان، قطعاً در ساختن ایرانی قدرتمند گام های بلندی برخواهیم داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس قابلیت ملت سازی و تربیت نسل انقلابی موثر را دارد، گفت: از این رو فرهنگ را تشویق و تبیین می کند. به حراست مقدس باید از نظر کمی و کیفی توجه بیشتری شود و از همه ابزار و توان به خوبی استفاده شود.

وی ادامه داد: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی اتفاقات خوبی در ترویج و تقویت فرهنگ دفاع مقدس در استان افتاده و اقدامات چشمگیری در زمینه های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، تبلیغی، زیرساختی انجام شده است. بخش اجتماعی و مدنی».

سرهنگ کریمی افزود: تولید کتاب و راه اندازی نهضت تولید کتاب یکی از مهم ترین و ماندگارترین رویدادها در عرصه نشر و ترویج فرهنگ حراست است. امسال علاوه بر انتشار بیش از 200 عنوان کتاب، چاپ 60 عنوان کتاب نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در دستور کار انتشار 60 عنوان کتاب با مشارکت ادارات و دستگاه های اجرایی و زیر نظر اداره کل حفظ آثار باستانی است و خوشبختانه با استقبالی که از ادارات شاهد هستیم، کتاب در موضوعات مختلف ارائه می شود. مناسبت ها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرقوزی، انتقال پیام غنی فرهنگی پاسداشت به نسل جوان را از مهمترین رسالت های اداره کل حفظ آثار دانست و گفت: قابل قبول است. رتبه بندی این جشنواره ها

در پایان برنامه، کتاب آن سوی ابرهای تاریک، نوشته همایون قلعه نویی، ویراستاری حامد رفعت جو و به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان از استان مرکزی در 96 صفحه. آشکار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید