فرهیختگان گلزار شهدای دهدشت را داشتند + تصاویر


ساعت: 19:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855745

شرایط سرمایشی و گرمایشی گلزار شهدای دهدشت به گونه ای است که حضور چند دقیقه ای عبادت اجازه خانواده ها، پدران و مادران شهدای سالمند را نمی دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، گلزار شهدا یکی از پناهگاه های معنوی و امن در ناحیه شهداست. از این فضاها باید به بهترین نحو برای خودسازی بخصوص نسل جوان استفاده کرد.

مقام معظم رهبری در هر فرصت و موقعیتی شهدا را زیارت می کنند و از این اماکن معنوی بازدید می کنند و رهبرانقلاب نیز بارها در خصوص جایگاه شهدا و گلزارهای آنان دستوراتی داده اند.

در ادامه طرح یکسان سازی مزار شهدا به گلزار شهدای دهدشت توجه کافی نشده و مورد بی توجهی مسئولان قرار گرفته است.


820d8f39 9bff 4210 811d fa9a0b12d53e خبر خاکستری

وضعیت سرمایشی و گرمایشی در گلزار شهدای دهدشت به گونه ای است که حضور چند دقیقه ای عبادت اجازه نمی دهد خانواده ها، پدران و مادران شهدای سالمند و در فصل زمستان در اولین بارندگی ها آب به داخل نفوذ کند و فرش ها روی زمین فرش شوند. . گلزار آب خیس که نمی توان به راحتی روی آن پا گذاشت و حرکت داد.

همیشه شاهد عیادت تشریفاتی کارکنان در گلزار شهدای دهداش در مراسم و آیین های مختلف ملی مذهبی هستیم و در این مراسم ماموران از زندگی شهدا و تداوم این لاله های بهشتی صحبت می کنند اما به محض اینکه مراسم تمام شد فراموش می کنند این مکان چه مشکلاتی دارد؟


026a0472 a5e0 4ced 9ea7 70549ec760e3 خبر خاکستری

مشکل سیستم گرمایشی و سرمایشی بارها مطرح شده و قول های عملی نشده از سوی مسئولان و متولیان امر برای رفع آن داده شده است اما با تحقق آن هر دستگاهی توپ را به زمین دیگری پرتاب می کند و به نوعی مشکل را رد می کند.

امام جمعه دهدشت همچنین از بی توجهی به مشکلات گلزار شهدا انتقاد کرد و گفت: مسئولانی که بر صندلی استانداری تکیه زده اند باید متوجه باشند که این مناصب به برکت خون شهدا به دست آمده است.

حجت الاسلام علی وحدانی فر افزود: شرم آور است که والدین شهدا به دلیل وضعیت نامساعد گلزار نمی توانند بر سر مزار فرزندشان حاضر شوند، تا کی باید شرمنده شکایت مادران شهدا باشیم؟!

وی بیان کرد: بنیاد شهید به عنوان متولی خانواده شهدا موظف به رسیدگی است و من مجبور به این کار نیستم، پاسخ قانع کننده ای به وضعیت فعلی گلزار شهدا وجود ندارد.

41d8693e 6d19 42d4 9dc9 9b3dac5a8c33 خبر خاکستری

مسئولان شهر برای اولین بار تصمیم گرفتند به جای حضور در مناسبت های مختلف که به صورت مصنوعی با شاخه های رنگی در گلزار حضور دارند، برای ساماندهی مشکلاتی که خودشان دست به کار شده اند، تصمیمی فوری بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید