فروش اینترنتی بلیط اتوبوس از تهران محدود شده است


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808647

برخی از شرکت های فروش اینترنتی سفر در اعتراض به تصمیم اخیر انجمن صنفی شرکت های مسافرتی تهران مبنی بر کاهش هزینه بلیط سفر، فروش اینترنتی بلیت اتوبوس را متوقف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از صبح امروز (دوشنبه 25 بهمن ماه) فروش اینترنتی بلیت اتوبوس از تهران توسط برخی از شرکت های مسافرتی اینترنتی که مسئولیت تامین 70 درصد فروش اینترنتی بلیت را بر عهده دارند، متوقف شده است و مسافران بسیاری از شهرهای تهران نیازمند خرید بلیت هستند. آنلاین پایانه های مسافربری سنتی شهر شما شخصاً.

مدیر روابط عمومی یکی از شرکت های فروش اینترنتی صفر امروز (دوشنبه) به خبرنگار ایرنا گفت: توضیح. و توجیه کمیسیون فروش بیش از 50 درصد کاهش یابد.

وی گفت: این تصمیم دستوری و غیرحرفه ای اعتراض فعالان صنعت را برانگیخته و مسئولان امر برای بررسی بیشتر فراخوانده شده اند.

وی ادامه داد: در همین راستا شرکت‌های مسافرتی آنلاین طی چند روز گذشته فروش اینترنتی بلیت اتوبوس از تهران را محدود کرده‌اند و از امروز تصمیم گرفته‌اند مشکل فروش اینترنتی بلیت اتوبوس (از تهران) را در پلتفرم‌های Ignore خود حل کنند. .

مشاهدات خبرنگار ایرنا همچنین نشان می دهد که اسنپ تریپ، مستربیل و علی بابا که تا 70 درصد از بازار آنلاین بلیت اتوبوس را در اختیار دارند، از امروز بلیط اتوبوس را از هیچ نقطه ای از تهران نمی فروشند.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید