فروش عالی وانت دوگانه سوز آریسان 2 “بدون قرعه کشی”

فروش عالی وانت دوگانه سوز آریسان 2 “بدون قرعه کشی”

گروه صنعتی ایران خودرو ضمن اجرای بزرگترین طرح پیش فروش چهار محصول خود از فردا (پنجشنبه) طرح فروش ویژه وانت دوگانه سوز آریسان 2 را خارج از فرآیند قرعه کشی به متقاضیان عادی ارائه می کند.

گروه صنعتی ایران خودرو از صبح فردا (پنجشنبه 13 بهمن) به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، ثبت نام طرح پیش فروش چهار محصول خود را آغاز می کند.

در این طرح فروش که ایران خودرو آن را بزرگترین طرح پیش فروش می نامد، چهار محصول آریسان دوگانه سوز، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی و وانت پارس با موتور XU7 به سه گروه از متقاضیان ثابت مادران دوساله یا بیشتر فرزندان و صاحبان خودروهای فرسوده با پیش نیاز تعریف حساب نمایندگی و واریز 90 میلیون تومان به حساب مشتری ارائه می شود.

همچنین همزمان با طرح مذکور، ایران خودرو فروش فوق العاده وانت دوگانه سوز آریسان 2 را خارج از فرآیند قرعه کشی ارائه می کند. بر این اساس از فردا (پنجشنبه 22 بهمن ماه) این طرح فروش ویژه متقاضیان عادی آغاز می شود.

متقاضیان از ساعت 11 صبح تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا دوشنبه هفته آینده (27 بهمن) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند.

لازم به ذکر است با توجه به اجرای همزمان این بخشنامه با طرح پیش فروش دهه مبارک فجر، متقاضیان خرید در این بخشنامه امکان خرید چهار محصول از بخشنامه پیش فروش را نخواهند داشت.

همچنین تاکید می شود که الزام تعیین حساب نمایندگی و واریز بخشی از وجه خودرو به حساب ها و بلوکه شدن آنها در این طرح (علیرغم الزام در طرح پیش فروش) وجود ندارد و شامل این الزام نمی شود و این الزام اعمال می شود. اولین مسیر در طرح پیش فروش ایران خودرو.

فروش فوق العاده وانت آریسان 2 دوگانه سوز "بدون قرعه کشی"

در طرح فوق العاده فروش وانت دوگانه سوز آریسان 2 تنها دو شرط از هر کد ملی گواهینامه خودرو و رانندگی است.

دیدگاهتان را بنویسید