فروش نفت تا اسفند به سطح قبل از تحریم ها می رسد/ دولت در شرایط سختی قرار دارد

ساعت: 17:40
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798912

سید محمد حسینی گفت: در اسفند ماه فروش نفت به سطح قبل از تحریم ها می رسد. منابع ارزی بهبود یافته و کار در حال رونق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سید محمد حسینی امروز با تاکید بر نقش مهم وقف در مراسم تجلیل از خیرین و نیکوکاران شهرستان رفسنج در دانشگاه آزاد اسلامی آن شهر اظهار داشت: انفاق در راه خدا یکی از موضوعات مهم است. اسلام و مصداق بارز این سخاوت و گذشت شهداست. این سلیمانی بود که جان خود را در راه خدا فدا کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور به تاریخچه انفاق در اسلام اشاره کرد و افزود: وقتی فردی بخش زیادی از زندگی خود را وقف می کند، ثواب دارد و ترازوی اعمالش سنگین می شود.

وی با تاکید بر اینکه روحیه نیکوکاری از قدیم الایام همراه مردم رفسنج بوده است، گفت: سیل و زلزله «همچنین در زمان جنگ کاروان های کمک از شهر به جبهه اعزام می شد.

نایب رئیس مجلس گفت: دولت در شرایطی دچار مشکل شده و دولت را تحویل گرفته است که در پرداخت حقوق پرسنل در ماه اول به طور متوسط ​​ماهانه ده میلیارد تن بابت معوقات مشکل داشت و مشارکت می پردازیم. اوراق قرضه و این باری بر دوش دولت است.

وی ادامه داد: برخی از فعالیت ها سال هاست بلاتکلیف مانده است که دولت باید آن ها را تکمیل و ساماندهی کند. ما به خیرین نیازمند مراجعه می کنیم و برای تکمیل این پروژه ها از خیرین کمک می خواهیم.

حسینی با بیان اینکه دولت در حوزه های مختلف تلاش می کند و مشکلات را حل می کند، گفت: در اسفند ماه فروش نفت به سطح قبل از تحریم ها می رسد. منابع ارزی بهبود یافته و کار رونق می گیرد و روابط ما با همسایگان و کشورهای مختلف شرق رو به بهبود است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید