فروپاشی رژیم صهیونیستی قطعی است


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887454

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: رژیم صهیونیستی رژیم آپارتاید است و سیر طبیعی رژیم های آپارتاید فروپاشی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید کمال هرازی امروز (سه شنبه) در دیدار با «زیاد نخله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی که در شورای راهبردی روابط خارجی برگزار شد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم آپارتایدی است و این واقعیت است که متحدان. ملت ها این رژیم را آپارتاید نامیدند، از دیدگاه بین المللی این بسیار مهم است. قانون طبیعت می گوید که رژیم های آپارتاید محکوم به فنا هستند.

وی حمایت از مقاومت اسلامی در فلسطین را جزء استراتژی کلان جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: امروز رژیم صهیونیستی در محاصره مقاومت قرار گرفته است و اگر خود را به جای صهیونیست ها قرار دهید متوجه می شوید. چقدر نگران بقای خود هستند

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با تاکید بر قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران و جریان مقاومت در منطقه، گفت: آنچه امروز به عنوان عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی به گوش می رسد، این است. صرفاً افشای روابط غیر علنی این کشورها با رژیم صهیونیستی است. این کشورها در گذشته از فلسطین حمایت عملی نمی کردند، اما مبنای سازش با اسرائیل بودند.

حرازی با بیان اینکه سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به منطقه دستاوردی جز شکست نداشته است و با اشاره به تحرکات و تلاش های رژیم صهیونیستی برای استفاده تبلیغاتی از این سفر، تاکید کرد: این وضعیت به خوبی نشان می دهد که رژیم صهیونیستی با چه مشکلاتی مواجه است. در خود

در این دیدار، زیاد نخله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز با تشریح شرایط میدانی و وضعیت امیدوارکننده نیروهای مقاومت فلسطین، از حمایت های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و آرمان فلسطین قدردانی کرد. و ابراز اطمینان کرد که با یاری خداوند نیروهای مقاومت در سراسر منطقه به پیروزی نهایی در برابر رژیم صهیونیستی دست خواهند یافت.

دیدگاهتان را بنویسید