فریادهای گل محمدی در رختکن کارساز بود

فریادهای گل محمدی در رختکن کارساز بود

این نتیجه با توجه به اینکه استقلال روز قبل به سختی و با ضربات پنالتی نود ارومیه را شکست داد، هواداران پرسپولیس را نگران کرد.

شاید برای خیلی ها به خصوص هواداران پرسپولیس جالب باشد که بفهمند بین دو نیمه بازی مقابل ویستا توربین در رختکن پرسپولیس چه گذشت.

در همین رابطه شنیدیم که یحیی گل محمدی بعد از دو سه دقیقه سکوت و آب خوردن از بازیکنانش با صدای بلند خطاب به آنها می گوید: وضعیت بازی چطور است؟ زشته! می خواهید آبروی ما و پرسپولیس را ببرید؟ چرا اینقدر تند و عجله بازی می کنی؟ ما باید در اوایل نیمه دوم گل بزنیم تا از دفاع خارج شویم و مهم این است که گل اول را بزنیم، اما من نمی خواهم شما سریع بازی کنید. با تمرکز و هوشیاری کامل بازی کنید و مطمئن باشید که به زودی گل خواهید زد.

سرمربی پرسپولیس با یادآوری نکات فنی از تعویض علیرضا ابراهیمی و رضا اسدی در بین دو نیمه خبر داد.

سرمربی پرسپولیس اما با تشویق شاگردانش گفت: شما قهرمان ایران هستید و چشم همه هواداران به شما دوخته شده است. برو و با پیروزی بزرگ از زمین خارج شو.

نکته جالب اینکه پرسپولیس در نیمه دوم با توصیه و تعویض های کادرفنی این تیم موفق شد برخلاف نیمه اول 4 گل به ویستا توربین بزند و اجازه وقت اضافه و پنالتی را نداد.

به نظر می رسد یحیی گل محمدی و پرسپولیس از دیدار استقلال و نود ارومیه درس بزرگی گرفته اند که به طرز باورنکردنی تنبیه شد و سرمربی سرخپوشان در فاصله دو نیمه با ویستا توربین، تیمش را با همین روحیه آماده کرد و فرستاد. او در زمین

دیدگاهتان را بنویسید