فساد شهرداری حیاط خلوت! | روز جدید

فساد شهرداری حیاط خلوت!

روز جدید یکی از شهرداران گفت: کمیسیون ماده 100 یکی از منابع درآمد شهرداری است که در شهرداری به آن چک سفید می گویند و باید از تخلفات ساختمانی چشم پوشی کنیم تا پرونده این تخلفات به کمیسیون ارائه شود. و بخشی از آن جریمه می شود.تأمین درآمدهای شهرداری.

مرتضی صارمی نوشت: پرداختن به موضوع با تیتر یک موضوع روانی ناشی از احساسات مربوط به فاجعه کلان شهر آبادان نیست. بی شک درصد فساد ناشی از زیاده‌روی انسان است که کنترل آن طبیعی به نظر می‌رسد، علاوه بر کنترل اجتماعی و عواملی چون وجدان و اخلاق، در ساختار سازمان‌های رسمی و دولتی، مقوله‌هایی مانند گزینش، بازرسی. و حفاظت قطعا به سازمان کمک کنید تا به اهداف و ماموریت های خود برسد.

اما آنچه کشور درگیر آن است، فساد گسترده و سیستماتیک است. طرح این عنوان که برخی آن را اتهام می دانند، موضوع پیچیده و سختی نیست، اما با یک داستان ساده و یک کتاب و تحلیل می توان به عمق فاجعه پی برد. برای این منظور همه نامزدهای مشاغل شهرداری ها با تمام توان آن را لمس کردند و رهبران سیاسی مناطق با آن مبارزه کردند.

برای این منظور ارزیابی کار کمیسیون های شهرداری در ماده 100 شاخص مهمی است که برای همگان روشن است. یکی از شهرداران گفت: کمیسیون ماده 100 یکی از منابع درآمد شهرداری است که در شهرداری به آن چک سفید می گویند و باید از تخلفات در ساخت و ساز چشم پوشی کنیم تا پرونده این تخلفات به سازمان اطلاع رسانی شود. کمیسیون و جریمه.بخشی از درآمد.ارائه به کل. زیرا هزینه های خارج از حساب بودجه از سوی افراد و موسسات به شهرداری تحمیل می شود، به دلیل اینکه باید اجباری پرداخت شود. شهرداری خداحافظی کرد. مثلاً امام جمعه برای خرید خانه شخصی از شهرداری فاکتور می خواهد که شامل سنگ پا و ماشین می شود یا یک نهاد انقلابی برای برگزاری مراسم عفاف و حجاب یا دیدار با شهدا از شهرداری پول می گیرد. برای ساخت مراکز مذهبی در کشورهای دیگر سکه بگیرد یا هزینه شهرداری تعیین کند و شهردار چون منبع و ردیف اعتباری برای این درخواست ها در لایحه بودجه وجود ندارد مجبور به تامین آن از طرق غیرقانونی می شود. در واقع شهرداری تبدیل به حیاط خلوت برخی افراد و نهادها شده است، این سنت غلط نهادینه شده و موجب گسترش فساد در بین افراد جامعه و کارکنان و مسئولان شده و آنها نیز در این چرخه معیوب جذب شده اند.

ظاهراً چون مردم سیری ناپذیر هستند، چاله نماز را پیدا می کنند و با دادن هدیه و رشوه نقش آفرینی می کنند و مسئولان با این پول های کثیف با آمارسازی کار خود را انجام می دهند تا تأثیرات آن بر سیستم تصمیم گیری باشد. در عرصه سیاست (انتخابات و انتصابات شورا و مجلس)، شاهد اقتصاد (جراحی اقتصادی) و فرهنگ (جامعه صد هزار نفری) هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید