فسخ قرارداد رونالدو با منچستریونایتد

فسخ قرارداد رونالدو با منچستریونایتد

در حالی که کریستیانو رونالدو در قطر به همراه تیم ملی پرتغال خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند، منچستریونایتد رسما فسخ قرارداد فوق ستاره 37 ساله پرتغالی را اعلام کرد.

در همین راستا منچستریونایتد اعلام کرد که کریستیانو رونالدو با توافق دوجانبه از منچستریونایتد جدا خواهد شد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که رونالدو در مصاحبه ای اتهامات بسیار جدی را علیه باشگاه و مدیران و مربی آن مطرح کرد.

روز سه شنبه تایید شد یونایتد وکلایی را برای بررسی احتمال نقض قرارداد علیه رونالدو تعیین کرده بود، اما گزینه ترجیحی آنها پایان دادن به رابطه با او بود. این باشگاه اعلام کرد: کریستیانو رونالدو با توافق دوجانبه از منچستریونایتد جدا خواهد شد. باشگاه مایل است از او برای خدمات فوق العاده اش در طول دو دوره حضورش در اولدترافورد تشکر کند.

اعتراضات رونالدو شامل فشار برای اخراج او از باشگاه، عدم همدردی مدیران ارشد باشگاه پس از مرگ پسر خردسالش در آوریل، بی اهمیتی گلیزر برای باشگاه و ورزش و عدم احترام اریک تناخ به او بود.

پس از این مصاحبه، به این بازیکن 37 ساله دستور داده شد که پس از جام جهانی قطر به پایگاه تمرینی کارینگتون برنگردد. او روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری در قطر گفت که “غیرقابل نفوذ” است و از رفتار خود ابراز پشیمانی نمی کند. او گفت: «من نگران این نیستم که دیگران چه فکری می کنند. زمانی که دلم بخواهد صحبت خواهم کرد.”

با توجه به اینکه رونالدو می خواهد جدا شود و یونایتد قصد دارد از شر او خلاص شود، این سوال مطرح شده که جدایی او چگونه و با چه سرعتی انجام می شود. آن اپیزود و دو حرکت نابخردانه رونالدو در تابستان برای ترک زودهنگام ورزشگاه قبل از پایان بازی ها، به این معنی بود که او در اولدترافورد پایانی ناپسند داشت.

رونالدو که در اولین فصل حضورش در منچستریونایتد در 292 بازی 118 گل به ثمر رساند و بهترین گلزن و قهرمان لیگ برتر شد، این فصل را بدون جام و با 27 گل در 54 بازی ترک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید